Konamixx Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Fra det off. forumet. As part of celebrating the release of Age of Conan we are happy to unravel a brand new PvP ruleset that has not previously been disclosed: The Culture PvP ruleset! Note that this new PvP server type is experimental and players on these servers must expect an ongoing change to the ruleset. The goal of this PvP server-type is to stimulate war behind the three cultures of Cimmeria, Aquilonia and Stygia. As a player on a Culture PvP server, you are shielded from lone travelers of your own culture, however you may still group with any culture and form a group and attack anyone. The Culture PvP ruleset is an evolving ruleset that will be tweaked and polished based on player-feedback in the months to come. Although it is, at least currently, possible to make guilds across cultures, pure culture groups and guilds will be endorsed on this server, and as such players on the Culture PvP servers must prepare that the future will hold continued changes to the ruleset. We have changed to ruleset on two servers that were previously flagged as full PvP. The homes for the Culture PvP servers are: Bane (US) Twilight (EU) With best regards, Funcom Edit: Litt spent på hvordan dette blir å funke. Er det ikke slik at noen classes er rase spesifikk? Endret 17. mai 2008 av Konamixx
tineyoghurt Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 (endret) Går vel mer ut på at du ikke kan angripe de du er fra samme land som. Lurer på hvordan dette blir, litt overraskende at de annonserer dette dagen spillet "kommer ut". Endret 17. mai 2008 av tineyoghurt
Tå. Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hvordan i alle dager skal de klare å balansere dette da? Høres dessuten ut som et "rush" prosjekt i mine ører.
akarno Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Høres artig ut, minner meg litt om AO systemet, der man knne danne "mixed" groups fra forskjellige factions og slikt.
DNA Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Er jo litt kjipt for mages are de aldri kan angripe andre mages
Licht Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Blir jo en smule jalla når den ene nasjonen ikke har soldiers, og de to andre ikke har mages. :| Takke meg til FFA-ruleset.
dado Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 jeg synes det høres bra ut,men det er nesten som å spille på en beta server.De kommer til å bytte masse og til slutt så blir det ingenting he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå