Oriuss Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Har kjøpt aoc men hvor finner jeg downloaden? Har registrert meg, men finner ikke downloaden.
omglolwtfisthis Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 du må betale for early access. noe som nå er utsolgt
Oriuss Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 (endret) har early access. kjøpte det i butikken. står at min account er helt oppgradert. men men...får spillet på dagen da, så er ikke så farlig, pluss jeg for mounten. Endret 16. mai 2008 av Oriuss
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Du kan ikke kjøpe deg tilgang til early access i butikken =) hvis du har preorder key gå til register.ageofconan.com Og se om du har mulighet til å kjøpe early access, Men tror salget har stoppet. Endret 16. mai 2008 av Kron
neoman Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 har early access.kjøpte det i butikken. står at min account er helt oppgradert. men men...for spillet på dagen da, så er ikke så farlig, pluss jeg for mounten. https://register.ageofconan.com/account logg inn på kontoen. der står det age of conan early acsess trykk der. og downloaden starter
Oriuss Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 kk..kan ikke laste den ned, men da for jeg bare vente til realese.. er bare en uke og vente.
nagina Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Bare alle kunne være som deg Oriuss, "er bare en uke og vente"
Hestvik Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Hvordan vet man at man er med i Early Access? Jeg registrerte meg idet jeg fikk koden på e-post, samt lastet ned spillet. Har også skrevet inn EA koden, og fått godkjent. Betyr dette likevel at jeg er garantert EA spilling eller får man ikke beskjed hvis man ikke fikk være med? Og ja, jeg har betalt de ekstra 40,- for å starte 17. mai Endret 16. mai 2008 av canavasman
nagina Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hvordan vet man at man er med i Early Access? Og ja, jeg har betalt de ekstra 40,- for å starte 17. mai
Konamixx Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det er fremdeles ingenting som heter Early Access kode. Koden er for ekstra stuffet(mount osv). Early access blir tilgjengelig i det du betaler for det. Noe som er vanskelig å gjøre akkurat for øyeblikket. Har du tilgang til EA så vil det stå under kontoinformasjonen din her, men siden virker å være nede for telling nå.
Bjonski Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 bruk denne; https://register.ageofconan.com/account Register.funcom.com er litt utdatert, med tanke på at den var laget for Anarchy Online.. og viser AO ting etc.
Hestvik Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Det er fremdeles ingenting som heter Early Access kode. Koden er for ekstra stuffet(mount osv). Early access blir tilgjengelig i det du betaler for det. Noe som er vanskelig å gjøre akkurat for øyeblikket. Har du tilgang til EA så vil det stå under kontoinformasjonen din her, men siden virker å være nede for telling nå. kanskje for at adressen er register.ageofconan.com og ikke www.register.funcom.com? Og regner med du skjønte hva jeg mente, spiller vel ingen rolle om jeg sier early access eller early access kode ?
Tvitsj Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Nå er jeg forvirra.... Er det bare et visst antall early access "greier"? Ja, jeg har sånn pre-order greier. The Early Access product has been sold out. We look forward to seeing you in Hyboria on May 23rd. Dette er det svaret jeg får når jeg har registrert meg på register.ageofconan.com...
mr. Zilter Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg også har forhåndsbestilt og fått en sånn kode. I mailen med koden står det at jeg har tilgang på EA, men det virker ikke som om det går å betale for de ekstra dagene. Betyr dette at jeg ikke får være med på EA?
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Ja Funcom har stengt muligheten grunnet stor pågang...
Tvitsj Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) fy f*** til bs!!!!!!!!!! de må jo f meg vite hvor mye serverne klarer før de selger og lover noe! vurderer sterkt å ikke kjøpe spillet nå kjenner jeg:| er det mulig?? Endret 16. mai 2008 av Tvitsj
lperik Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 er klar over early access programmet nå, men er det bare meg eller fikk man tidligere beskjed om at de som forhåndsbestilte hadde mulighet til å starte å spille 3dager før? (har ikke forhåndsbestilt, bare lurer)
Oriuss Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Skrevet 16. mai 2008 care med ea..du for mammut på 40..det er den som er kul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå