Gå til innhold

AoC: Ny spellweaving video av priest of mitra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så lite informasjon angående spellweaving så nærme launch, tenkte jeg å poste denne videoen som viser spellweaving i aksjon.

Ser utrolig tøft ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for meg end game raiding hvor alle casterne står i formasjon og lager tøffe spellweaving formularer mot onde bosser.

Spellweaving er superspells kastere kan kaste som er veldig risikabelt, men hvis dem lykkes kan de gjøre enorm skade.

Skrevet

Som en PvPer ser jeg lite nytteverdi i dette? I PvE når du får stå stille, joda kan sikkert være bra, men PvP -> 'Look I glow', interrrrruuupppppptttsss, død.

Skal det være megaspells for PvE, mens PvP bare blir å holde seg bak store stygge melees som beskytter dem og bare nuke med vanlig spells?

Skrevet
Som en PvPer ser jeg lite nytteverdi i dette? I PvE når du får stå stille, joda kan sikkert være bra, men PvP -> 'Look I glow', interrrrruuupppppptttsss, død.

Skal det være megaspells for PvE, mens PvP bare blir å holde seg bak store stygge melees som beskytter dem og bare nuke med vanlig spells?

Super buffs?

Uansett, fryktelig travelt at de snakket i munnen pa hverandre.

Skrevet

Vansklig å si, men jeg tror spellweaving virker best i PVE ettersom det tar så lang tid å kaste det. Kansje det virker i Sieges når du står bak muren og forsvarer basen din, men i open pvp er det nok best å bruke andre metoder.

Skrevet (endret)

Jævli fett. Kan vel godt brukes i PvP om du har team members som beskytter deg mens du holder på, men i small scale pvp så tviler jeg på at det er noe lurt å stå "inactive" i over to minutter ;P Litt sånn pre-tbc priest med Benedecition aka "Hei alle sammen, drep meg først!"

Men tenk deg 30 slike som står å beskytter en playermade city, hehe.

Digg at de prøver noe nytt.

Endret av jvik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...