LordjOX Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 (endret) Clan of Conan #16 er ute folkens. Clan of Conan #16 oppsummering (Norsk) Er det bare jeg som gleder meg noe enormt til å bygge bygninger og items i spillet? Har alltid likt crafting, uansett hvor enkelt, vanskelig eller banalt det måtte være. Bare det å kunne lage noe som består i spillet er noe som er veldig tilfredstillende. Å bygge items i DAoC f.eks var en veldig grind-prosess. Kjøpe råvarer fra vendor og klikke på en knapp hvert n sekund / minutt helt til man skillet opp til 1023 eller hva det var. Men for å crafte de høyeste items kan jeg huske man måtte inn i RvR (PvP) soner for å få tilgang til forges der. Samme i EVE-Online, det å bygge skip man kan sette seg inn i og fly, samt egenprodusert ammunisjon og våpensystemer er veldig kult. Endret 10. mai 2008 av LordjOX
Kultom Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Den Hyborian Insdider oppsumert omtrent alt jeg kommer til å elske med dette spillet. Bygge byer! Vært noe som har fasinert meg siden jeg satt i kjellern til fetterne mine å spilte Sim City 2000. Hey ho, lets go!
omglolwtfisthis Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 enig i det du sier! : ) AoC blir som en kobling av WoW og Age of Empires (noe som var en av mine favoritt spill i en lang tid) bare mye bedre kan ikke bli dårlig dette her, altså ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå