Gå til innhold

Billige HD-dvd filmer fysisk i butikk?

sir-alex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en Hd-dvd spiller nå. (Har også PS3, som jeg bruker Blu-ray på)

Har sett masse tilbud på playx, zailor og diverse nettbutikker som dumper prisene på HD-dvd.

Men vet dere om noen butikker som selger HD-dvd billig over disk? Håper på mange tips! Holder til i StorOslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vil vel få det billig de fleste steder, siden alle kjøper Blu-ray.

Tror ikke det skjønner du. Er mange butikker som ikke bryr seg om at HD-dvd skal ut av markedet. Blir ikke overasket hvis elkjøp og lefdal selger HD-dvd filmer i butikk for 150,-kr+.

Derfor jeg spurte her, hvis noen vet om noen konkrete butikker?

Skrevet
Hvorfor ikke kjøpe fra nettbutikk?

Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe fra nettbutikk hadde jeg vel skrevet det? Jeg lagde denne tråden, pga jeg ville ha HD-dvd raskt for å kunne teste noe.

Skrevet
Hvis jeg hadde ønsket å kjøpe fra nettbutikk hadde jeg vel skrevet det? Jeg lagde denne tråden, pga jeg ville ha HD-dvd raskt for å kunne teste noe.

Hvis du bestiller fra en god nettbutikk har du den jo i løpet av to dager. :yes:

Skrevet

Lefdal og Elkjøp kjører fremdeles 250 spenn for de få platene de har. Grunnen til at det er så lite hd-dvd fysisk i butikkene er det stort sett ikke er tatt inn noe særlig hd-dvd i utgangspunktet. De fleste har også solgt unna det de hadde for lenge siden.. Lettere med nettbutikker som gjerne har fjernlagre.

Skrevet
Mener å ha lest at både Lefdal og Elkjøp har sluttet (eller skal slutte veldig snart) å selge HD-DVD, så kan jo hende at det er mange som ikke tilbyr det i det hele tatt.

Jeg trengte film igår, og det fikk jeg kjøpt;) Det er grunnen for at jeg spurte om fysisk butikk. Tror nok ikke netbutikkene er blitt så raske at de leverer på dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...