Gå til innhold

Haze-demo ute nå (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For litt relevans; Har lastet ned og testet det, grafikken er ikkje superimponerende, men kontrollsystemet og spelekjensla var veldig veldig bra. Nectar fungerer også ganske godt, eksplosjoner er konge, våpnene var mycket likandes (bortsett fra at sniper-modusen, som var veldig bra, kanskje kunne gitt litt meir one shot one kill-kjensle).

 

Gleder meg til å spele dette med ein kompis på co-op. Vi har foreløpig kun Army Of Two og Resistance i FPS-sjangeren som kan kalles kvalitetsmoro.

Lenke til kommentar

Har selv testet demoen, og syntes detta spillet lever opp til forventningene. Aim systemet og selve feelingen er bare helt herlig, og jeg er egentlig ikke så spesielt glad i fps på console, men detta er bare helt rått. Det er enkelt og smooth og styre og aime, selv spilte jeg med auto aim av, men også med autoaim var alt veldig gjennomført. Dette er et spill med et kamp system som appelerer til en stor spiller masse, med eller uten auto aim.

 

Det at det er Ps3 eksklusivt syntes jeg er helt topp, trenger mer av det. Da de fokuserer på selve consolen og bygger ut fra den sin potensiale. Detta multiplattform greiene have to go....

 

Får meg er detta et absolutt kjøp, imens koser jeg med gta4. :)

Lenke til kommentar

Hej Alle,

 

Jeg vil hermed godt bekræfte at HAZE kun udkommer på PLAYSTATION 3, og dermed er der selvfølgelig kun en demo på PSN.

 

Personen som kommer med en påstand om at den er tilgængelig på LIVE tager fejl.

 

mvh

Morten Ryberg

Sr. Product Manager

Ubisoft

Lenke til kommentar
Hej Alle,

 

Jeg vil hermed godt bekræfte at HAZE kun udkommer på PLAYSTATION 3, og dermed er der selvfølgelig kun en demo på PSN.

 

Personen som kommer med en påstand om at den er tilgængelig på LIVE tager fejl.

 

mvh

Morten Ryberg

Sr. Product Manager

Ubisoft

 

Jeg tror ingen i denne tråden har kommet med påstander om at HAZE demoen er tilgjengelig på LIVE. Jeg snakket om Jason Bourne demoen, og det gjorde også artikkel forfatter.

Lenke til kommentar

Har nettop spilt haze på ps3:) (fikk også en god latter av dere som har søkt på xboxlive,neida bare tuller)=nek ass:)--

 

Jeg er en stor fan av Fps og har god erfaring med det..Første inntrykket til haze var veldig bra,gameplay messig..Gode standard kontroller,lett å håndtere og du blir fort satt inn i det.. Noe som skuffer meg meget er selvfølgelig hvorfor ikke produsentene bruker den fullstendige grafikkmotoren på deres konsoll..helt ubegripelig:)men men.. det kommer vel det og-- Litt siklende grafikk er alltids ett pluss:) kanskje forberedning i haze2:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...