Gå til innhold

Anbefaler alle å teste Mac... Once you go Mac, you'll never go back.


Anbefalte innlegg

Jeg vil anbefale alle å teste Mac OSX Leopard, det er etter min mening mye bedre enn Windows.

 

Jeg har vert diehard windows bruker siden windows 95 og sett at det har blitt gradvis bedre og bedre, bruker pc stort sett til å spille med + litt fotoredigering. Men nå med Windows Vista som er kun laget for å selge mer hardware har jeg og mange flere blitt lei Microsoft og begynt å se på andre operativ system.

 

Har testet forskjellige linux varianter og PC-BSD men ingen av dem kunne brukes til seriøs fotobehandlig. Til slutt instalerte jeg Mac OSX Leopard hacked versjon på min pc og det fungerte såpas at jeg fikk prøvekjørt. Jeg ble meget overasket hvor enkelt og brukevenlig Mac OSX er. Etter dette kjøpte jeg en minimac til 5000kr og fant ut at det kjører veldig stabilt og raskt uten at man trenger en supermaskin, så nå sier jeg bare.....

 

Once you go Mac, you'll never go back.

Endret av roony1974
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dro frem en litt aldrende Dell Latitude C640 igår og installerte OpenSUSE 10.3 med KDE.

 

Fikk litt godfølelsen igjen (med unntak av at den støyer mye mer enn MacBook'en min) av å kjøre et fritt operativsystem... og du verden hvor ting har endret seg siden jeg brukte Linux aktivt på skrivebordet sist (et par år siden).

 

Installasjon gikk smooth, og jeg har ikke trengt å åpne terminalen en eneste gang hittil.

 

Men denne laptop'en havner nok fort i skapet igjen når den første godfølelsen har gått over, og OS X savnet blir for stort :w00t:

Endret av TopDog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...