Gå til innhold

GTA IV Online problemer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? Hvordan kan det hjelpe?

 

Nei det går ikke, skulle bare se om noen gikk på den. Kjeda meg litt.

 

Får bare spilt sånne "party" kamper online. Sliter med public har bare fått spilt det en gang. Bra at det hvertfall er konge SP del så får heller multiplayer delen vente.

Lenke til kommentar

jeg har fått til å spille en del online, men da har jeg alltid selv vert host, dvs att det er jeg som velger bane etc på f.eks race.

 

Forutsatt att jeg får koblet meg opp da, ellers vist jeg ikke er host så får jeg hele tiden feilmelding; The connection to one or more players have been lost...

 

Såå det virker som det kan være noe port problemer? Har NGT. Er det noen som kjenner til noen porter som kan åpnes til PS3 / GTA IV ?

Lenke til kommentar
The connection to one or more players has been lost. Returning to single player.

 

blitt så drita lei av denne meldinga, kommer inn i 2 sek, og så står det dette:

 

The connection to one or more players has been lost. Returning to single player.

Det samme får jeg, hater det.

Lenke til kommentar

De som har problemet sitter mest sannsynlig bak en brannmur. Dere må åpne en port for PS3/XBOX. Jeg har samme problemet på både gta4 og burnout. Kommer inn i noen sekunder så går den ut igjen. Merkelig nok fungerer Call of Duty..

 

Vet ikke hvilke porter PS3 trenger å åpne men det er vel bare litt googling så har du det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...