Gå til innhold

Strategi med Stalin og romvesener (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar fra Dreamlore:

Well, we actually have no plans to involve Germany or Allies. We even constructed our storyline (very historically accurate as you know) as it is a very secret operation in Siberia while the main forces are fighting mostly at the Battle of Stalingrad. There were a couple of thoughts to put Nazis in the game somehow, but we dismissed them since they don't really fit into the concept (and also will bring our game a little bit closer to dozens of traditional WWII strategy games). We have some ideas of putting few "guest star" units in the game and some of them can possibly be linked to Allies. But we're not quite sure.

We have a strong feeling that the game should be mostly Red Army + special units like Stalin (and some others, I can't tell you who they are right now) versus martians. And that's all. Otherewise the focus may be lost and the game will be less wild, which is totally unacceptable. We must make it as wild and fun as possible.

Lenke til kommentar
Det virker som om det er flere her som er hardcore Stalin-fans.

Haha, fail. Prøv pånytt!

 

Uansett blir det feil å mene at Storbritania og Frankrike ikke hjalp til i 2. VK.

 

Les hva de har skrevet enda en gang, så kan du vurdere å redigere den posten der.

 

Jeg vil bare si at et spill hvor man skal more seg over at Stalin er det tøffeste som finnes ikke er et spill for meg. Man må antakeligvis være langt mer interessert i Sovjetunionens historie enn det jeg er. Jeg holdt et foredrag om Stalin en gang, og jeg fant ikke noe med ham som var så morsomt at han skal lede et angrep mot marsboere.

 

Huff da. Det virker som at du falt utenfor målgruppen til spillet. Det var jo unikt, og virkelig, virkelig, virkelig synd. I følge min egen subjektive sjette sans, er dette spillet på ingen møte en Stalin ideolisering / forherling.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å delta i politiske debatter, og spesielt ikke når vi snakker om et spill som dette. Men når det er sagt, hva ville dere ha sagt om spillet hadde hatt Hitler i stedet for Stalin i hovedrollen?

 

Enda fetere! SS i digre walkers mot marsboere? JA TACK.

Lenke til kommentar

Hehehe.. for et artig konsept! Trenger noen artige spill oppi alt! Tenker på filmen Mars Attacks når jeg leser om gale aliens som kommer og messer med oss ^^

 

"Do not run, we are your friends" PEW PEW PEW!

 

Det er, og må være, lov til å ha noen små vrier på krigsspillkonseptet innimellom. Kan ikke alltid være øst mot vest, USA mot Sovjet, Tyskland mot resten etc. Og det går vel for svarte ikke an å være så kjedelig anlagt at en ikke godtar at noen lager et spill hvor man faktisk kan herje med aliens med Kamrat Stalin himself!

 

Tror forsåvidt det samme hadde gått an med Hitler i hovedrollen, men det kommer selvfølgelig helt an på hvilken vinkling det hadde fått. Det meste går an med litt intelligent humor, og glimt i øyet.

 

(Til baklengsSigurd - les og kommenter en annen artikkel da vel! Du har tydligvis misforstått alt her, og bør gå et annet sted.)

Lenke til kommentar
Det virker som om det er flere her som er hardcore Stalin-fans. Uansett blir det feil å mene at Storbritania og Frankrike ikke hjalp til i 2. VK.

 

Frankrike ble jo overkjørt av tyskerne og hjalp ikke veldig mye i WW2, men USA og Storbritania hjalp masse.

Men hvis dere syntes Stalin og Hitler drepte mange og var tyraniske/ille, bare se på Mao Zedong. Han drepte ca.70millioner, Stalin drepte "bare" 20-50millioner og Hitler drepte vel 10-20millioner.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...