Gå til innhold

Strategi med Stalin og romvesener (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor morsomt kan Stalin være?

fra websidene for spillet:

Vopros: Stalin was a terrible tyrant with bloodstained hands. How can you make such a game around that?

Otvet: We can talk for hours about Stalin and all the controversies that surround him. We're Russians and we possibly know the subject better than you. But all this talk doesn't make any sense, you know, at all. Accept Stalin vs. Martians as a montypythonesque humor or get the fuck out of here.

 

Vopros: Can we play as Stalin himself?

Otvet: Yes, but not from the start. Stalin is our commander and he gives us orders. Closer to the grand finale he will appear on the battlefield as a playable unit - a huge colossus, five times higher than any other creature. Just like it was in the real life.

Hvor morsom kan Stalin være? Se min uthev over. Yeehaa!
Lenke til kommentar

At han er stor gjør han jo ikke morsom. Det gjør han jo bare ... stor. :p

 

Men jeg har god tro på at de klarer å gjøre Stalin vs. Martians til noe uten om det vanlige. Dessuten virker det som disse russerene har det som skal til for å få oss til å trekke litt på smilebåndene. Men om det blir bra er jeg spendt på.

Lenke til kommentar
At han er stor gjør han jo ikke morsom. Det gjør han jo bare ... stor. :p
Du kan ikke nekte for at det høres ufattelig morsomt ut å styre en gigantisk Stalin i angrep på marsboere.

"Feel the wrath of my communist foot!" *tramp tramp* hihihi

:D

 

 

BTW ang spørsmålet om Nazi Tyskland.

Siden spillet er satt i 1942, hvor er tyskerne? Vel, på FAQ sidene til spillet oppfordrer utviklerne til at personer som er interessert i spillet sender de en mail med spørsmål.

Så jeg kjeppet sammen en epost med spørsmål om vi vil Tyskland og/eller de andre allierte i spillet og sendte til [email protected]

 

Får jeg et svar kommer det hit også :)

Endret av olefiver
Lenke til kommentar

Bra olefiver! Eg gleder meg til å sjå svaret.

 

Eg vil i grunnen tippe at USA/Storbritannia gjekk saman og stoppa den tyske krigsmaskina. Saman bortimot utsletta dei kvarandre. På denne måten har Stalin store delar av sin hær att, og ikkje misser nesten heile hæren ved Kalingrad og Moskva.

Lenke til kommentar

Jeg kan skjønne at humoren er utenfor din rekkevidde, men hva har din holdning til kommunisme med dette spillet å gjøre?

Du mener vel ikke å antyde en sammenheng mellom personlig politisk orientering og dataspill? Hmm, finnes det spill hvor en kan spille som f.eks. en tysk tank-kommandør under ww2 og betyr det at jeg har noe til overs for nazismen om jeg spiller det?

 

Bull-crap!

Lenke til kommentar

Litt off-topic først, men jeg har en film kalt "Santa Claus Conquers The Martians". Tittelen sier jo sitt, og jeg kan trygt anbefale den til hvem som helst. Gidder ikke engang gå inn på den latterlige historien, og som tittelen er det bare å sette seg ned og nyte den med åpne øyne.

 

Jeg vil ta dette spillet på samme måte. Stalin var en ondskapfull tyrann og alt det der, men hva så? Dette spillet kan bli svært bra om de gjør det rett. Det er mer enn nok av seriøse spill der ute, så vi trenger flere med humor. Dessuten er det jo bra noen våger å gjøre noe originalt for engangs skyld.

 

Drit i den "ekte" Stalin, det er ikke det dette spillet handler om. Det blir jo ikke akkurat historisk korrekt. Dessuten har jo "de snille" gjort litt av hvert opp gjennom årene selv, som inkvisasjonen, heksebrenning, korstog og så videre. Snill og slem er bare ord. ;)

Lenke til kommentar

Ojsann. No skal ikkje eg starte ein historisk/politisk debatt her. :) Sjølv om Stalin gjorde ein god del grusomme ting ser mange av folkeslaga i dei slaviske landa på han som ein helt. Ja, sjølv etter alle desse åra. Russerane sjølv ser på han som "han som redda fedrelandet".

Lenke til kommentar
Litt off-topic først, men jeg har en film kalt "Santa Claus Conquers The Martians". Tittelen sier jo sitt, og jeg kan trygt anbefale den til hvem som helst. Gidder ikke engang gå inn på den latterlige historien, og som tittelen er det bare å sette seg ned og nyte den med åpne øyne.

 

Har den filmen i DVD-hylla selv, og anbefalingen underskrives!

 

"Stalin vs. Martians". Jeg ble solgt allerede ved konseptet. Blir fædt!

Lenke til kommentar

Det virker som om det er flere her som er hardcore Stalin-fans. Uansett blir det feil å mene at Storbritania og Frankrike ikke hjalp til i 2. VK.

 

Jeg vil bare si at et spill hvor man skal more seg over at Stalin er det tøffeste som finnes ikke er et spill for meg. Man må antakeligvis være langt mer interessert i Sovjetunionens historie enn det jeg er. Jeg holdt et foredrag om Stalin en gang, og jeg fant ikke noe med ham som var så morsomt at han skal lede et angrep mot marsboere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...