Razn Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 sliter med hakking/lagg. når jeg spiller cs er det litt hakkete hele tiden, det er som om noen har strødd glitter på veggene og hakker 1-2 ganger hvert 20 sek ca. har 99/100 fps hele tiden, vsync er off, men kan det ha noe med vista å gjøre kanskje??? PC-en er hvertfall ikke dårli, har 8800gts, quad core... har lasta ned den nyeste driveren til graf.kortet osv... kan heller ikke være nettet tror jeg, har 2mbit elns og kabel noen som vet hva problemet er???
Kistesnekker Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Bruker du norton antivirus? Den bruker mye prosess. Jeg bruker Norton, Ingen liker norton lenger. Se på dine prosseser i Windows oppgave behandling, det kan være noen av programmene dine som bruker mye prosess. Hvis explorer.exe bruker mye prosess kan du lukke den, men du kan starte den opp fra "Ny Oppgave"-explorer.exe- og OK. ?Hvilke grafikk nivå kjører du i?
AshtraY Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 sliter med hakking/lagg.når jeg spiller cs er det litt hakkete hele tiden, det er som om noen har strødd glitter på veggene og hakker 1-2 ganger hvert 20 sek ca. har 99/100 fps hele tiden, vsync er off, men kan det ha noe med vista å gjøre kanskje??? PC-en er hvertfall ikke dårli, har 8800gts, quad core... har lasta ned den nyeste driveren til graf.kortet osv... kan heller ikke være nettet tror jeg, har 2mbit elns og kabel noen som vet hva problemet er??? Du sei at det er som nokon har stødd glitter på veggane. Det kan skuldast at du har eit varmeproblem. Om du har eit program(nvidia control panel kanskje?) som kan sjekke temperaturen på dine respektive komponentar bør du gjer dette. Viss skjermkortet er "overheated" så kan det forekomme diverse merkelege farger og grafikk som ikkje er som det plar vere. Køyr også windows update..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå