Gå til innhold

Hvem er mest aktiv på forumet


Anbefalte innlegg

Hehehe.

Nja postmannen har faktisk en utdannelse på 1 år,

med læring av postgeografi, postnr, og andre postianske ferdigheter :smile:

Men men jeg jobber ikke som postmann nå da , det er vel derfår jeg postet litt mye her , da jeg trenger kompensasjon/substitutt for all min postudeling som jeg har gjort igjenom årene, ja en hver post her på forumet er en postkasse for meg , og jeg simphelthen elsker postkasser , ja i det siste har det tatt helt av med dette og blitt en fetish/mani for meg. Jeg bare må poste/postkasse :smile: heheheheheheheheh

I love U my PostCase !

 

hmm , har jeg ett problem monn tro ?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 11:04 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-07 12:56, ZAN skrev:
I love U my PostCase !

 

God idé til casemod det :wink:

 

Quote:

hmm , har jeg ett problem monn tro ?

 

jepp :grin:

 

Quote:
Hadde kanskje vært en god ide å fjerne dem? Tror faktisk talt en hadde blitt kvitt en del tull da.

 

Kan ikke se at det kommer så mye tull fordi folk ønsker å øke antall posts. Har du eksempler på posts som kun er for å komme høyere på "rankingen"? Selv tror jeg folk får høyt antall posts fordi dem poster mye og ikke at dem poster mye for å komme høyt på lista.

 

Når sant skal sies så ser jeg mest tull fra dem som har <100 posts og ikke dem med >100

Lenke til kommentar

Pass på gutter , jeg tar innpå nå :smile:

 

The postCase Man strikes again :grin:

 

PS, fikk lyst og bruke det nicket (PostCaseMan/PostCase)

Er det noen muligheter for og bytte nick fra ZAN til PostCaseMan eller PostCase, uten og miste postene min selfølgelig ?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 11:05 ]

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-01-14 17:48, TST skrev:
Det ser på meg ut som om det er en slags konkurranse om å poste mest mulig. Til tider har dette gått utover kvaliteten på svarene brukere får her på forumet også. Og enkelte tråder ender bare opp med urelevant småprat. Personlig kunne jeg tenke meg å fjerne tallet under nicket, slik at det i verstefall bare var mulig å se statistikker på de linkene som er gitt i denne tråden. Men selv de statistikkene kunne jeg tenke meg å få fjernet.

Det er jeg helt enig i. HWno burde gjort akkurat som fx Maxxtraxx. De viser ikke hvor mange poster enkeltpersoner har, men deler det inn i kategorier.
Lenke til kommentar

triklo og dere andre som kritiserer "oss mest aktive her på forumet.

Dere tuller og tøyser bare :smile:

Skjønner du/dere ikke att for hardware.no så er det jo en fordel att folk sjabbe og bruker forumet deres , så lenge postene er saklig og grei , og gjerne litt humoristisk også :grin::grin::grin:

ja jeg skjemmes ikke av mine anntall poster, de viser jo bare att jeg er en aktiv "samfunns"deltager(forumsdeltager) og det er vel ikke noe som er bedre en det att man er engasjert :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 20:05 ]

Lenke til kommentar

Quote:

ZAN skrev (2002-02-07 02:28):
Dette med anntall poster viste jeg ikke før nå dere ,jeg ligger jo fan ta meg på 5 plass.
Reine og skjære storposteren jeg da ,
kanksje ikke så rart , jeg er utdannet postmann

 

Finnes da ein postmannskule? Evt VK1 Postmann. Eller er dette ei høgare utdanning? Tenk å kunne skryte av mellomfag i postombering! Eller Cand. Post!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:

On 2002-03-07 22:17, GeeZuZz skrev:

tihi. har sett et annet forum at noen hadde startet en "poste for å få flere poster, topic" Den inneholdt over 100 poster... :smile:


 

Slikt er jo bare lamt. Å poste bullshit slik man gjerne gjør i off topic forumene kan være gøy, men dem som driver med å poste kun for å bli sparetime abuser har jeg ikke mye respekt for.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-07 22:45, Anders Leipsland skrev:
Quote:

On 2002-03-07 22:17, GeeZuZz skrev:

tihi. har sett et annet forum at noen hadde startet en "poste for å få flere poster, topic" Den inneholdt over 100 poster... :smile:


 

Slikt er jo bare lamt. Å poste bullshit slik man gjerne gjør i off topic forumene kan være gøy, men dem som driver med å poste kun for å bli sparetime abuser har jeg ikke mye respekt for.


 

Tja... hva skal man kalle en post som "Siste ordet"? Er ikke dette bullshit produsert kun for å øke antall posts så vet ikke jeg!

Lenke til kommentar

quote sircam:

> Tja... hva skal man kalle en post som "Siste ordet"? Er ikke dette bullshit produsert kun for å øke antall posts så vet ikke jeg! <

 

...ikke nødvendigvis - for noen 'sosial' omgang pr. forum tipper jeg, og kanskje varierende for èn og samme person til forskjellig tid ?

 

- en annen ting: en person som passer på og stille seg foran kamera i enhver situasjon, kalles 'linse-lus' - har vi ikke noe fyndig uttrykk for en tilsvarende i forum sammenheng ?

 

- hvis jeg husker rett: blant storfugl er 'raklehøne' ei som blander seg i tiurleiken, avleder hannene er steril og kan derfor ikke produsere noe som helst :smile:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...