Gå til innhold

Artige og unødvendige sirkler på bilder hos nettavisene


Jooakim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, den tid der vi kunne utfordre hjernen vår med den trivielle oppgaven det var å finne frem til enkeltobjekter avbildet i en avisartikkel er forbi. Nå slipper vi heldigvis å kverke en to-tre hjerneceller idet vi knekker disse forferdlelige hjernenøttene og dermed kan hjernen vår få hvile så den blir "våken og opplagt til nye nøtter" (som feks reflektere over hvorfor vi leser slike møkkaaviser)

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar
Synes den var ufattelig morsom!

 

Forresten, fra dagens VG:

For et par timer siden hadde de ingen ring på bildet, men de måtte jo legge til en:

http://www.vg.no/include/drfront/images/fr...age-500350.jpeg?

 

Hallo ..! Hvordan i all verden mener du at vi skal kunne se bilen, om det ikke er for ringen der? Der er den jo faktisk nødvendig. Jeg hadde ihvertfall ikke skjønt hva som var galt med det bildet, før ringen ledet synet mitt mot bilen ...

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Synes den var ufattelig morsom!

 

Forresten, fra dagens VG:

For et par timer siden hadde de ingen ring på bildet, men de måtte jo legge til en:

http://www.vg.no/include/drfront/images/fr...age-500350.jpeg?

 

Hallo ..! Hvordan i all verden mener du at vi skal kunne se bilen, om det ikke er for ringen der? Der er den jo faktisk nødvendig. Jeg hadde ihvertfall ikke skjønt hva som var galt med det bildet, før ringen ledet synet mitt mot bilen ...

Oh, you're so funny.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

åhh herregud så utrolig latterlig :lol:. Ikke nok med at mange av ringene er utrolig stygge å ser ut som noe de har gjort i paint men at de også har ringene rundt ting som er helt sentralt i bilde å som du ikke kan unngå å se.

 

 

Hm.. Ikke noe uvanlig med det bildet vel... Vent litt...
:!: Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...