Gå til innhold

Xbox 360-eiere: Hva misunner dere PS3?


Linuxguru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Støynivå

Ikke være redd for å få RROD

BD (men det ville sikkert kostet litt mer, så jeg vet ikke)

 

Og

-MGS 4

-Gratis online-gaming

 

Jeg synes 360 ser bedre ut enn PS3. PS3 har så merkelig form med bue på toppen, og det hakket foran til høyre ødelegger alt. Har ikke noe behov for pianolakk heller.

Lenke til kommentar

når det gjelder blue ray så tror eg kansje det ville gjort spillene dyrere eller?

 

og gratis online hadde jo vert fantastisk, men hadde det da vert likke bra? eg vet jo ikkje om det er sant men har jo hørt at ps3 nettet har hatt sine problemer. men etter som eg ikkje vett noe om det så skal eg ikkje si noe om det.

Lenke til kommentar

Misunner vell egentlig bare småting som:

-Støynivå

-Rett valuta istedet for dumme poeng

-Noen av spilla som kommer. (Little Big Planet f.eks)

 

Alt i alt føler jeg at jeg har valgt rett konsoll. Angrer ikke, og etter det jeg har prøvd av PS3 til nå kommer jeg nok ikke til å gjør det med det første heller! :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske fornøyd med min Xbox 360, men noen ting savner jeg jo:

 

- Innebygget trådløst nettverk-dings

- Blu-ray

- Final Fantasy- og Metal Gear Solid-spillene (tenker da spes på FFXIII og MGS4)

- Lavere støynivå

- Gratis online-tjeneste (selv om Xbox Live er en mye bedre tjeneste, så kunne den gjerne vært gratis)

- En mye bedre XMB, etter min mening. Meny-systemet på hovedmenyen ser mer nice ut

- Den sexy designen på konsollen. Ser mye mer ekslusiv ut. Også pianolakk, da! Elite'en når den ikke opp til knærne engang.

- Mye mer driftsikker. Ikke noe pokkers Red Ring of Death.

- Harddisk følger alltid med uansett hvilken versjon du kjøper (vel, for øyeblikket finnes jo kun 40GB-versjonen her i Norge). Kan også lett oppgraderes, og man slipper å kjøpe offisielle Sony-harddisker, som kun er kompatible med PS3, i motsetning til Microsoft's X360-harddisker. Dessuten kan de brukes på PC-en og koster bare en brøkdel av X360-harddiskene.

Lenke til kommentar

-blu-ray

-oppskalering av dvd og ps2 (60gb)

-å kunne kopiere over musikk fra alle kilder også streaming

-visstnok bedre mediestreaming (jeg må bruke winamp for det. wmp11 funker ikke. har windows vista og media center funker ikke heller:(

-utskiftbar hdd uten begrensning i størrelse (?)

-gratis online

-mange kjerners prosessor

-mye spennende dlc

-støynivået

-sonefrie spill har noen nevnt

-bluetooth fjernkontroll (ikke noe knot med infrarødt tullball)

-å få være del av hele denne generasjonen med konsoller (et must for meg)

-at det er en playstation 3... (har så lyst på, men vil vente til den neste versjonen kommer som FORHÅPENTLIGVIS har SAMME eller BEDRE BC enn 60gb...)

-at jeg igjen ikke klarer å gå denne generasjonen ut uten en. driter i om en pc til halve prisen er bedre. har en pc fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...