Gå til innhold

GTA IV + konsoll for 1 kr i Sverige


Anbefalte innlegg

Vil påstå at Webhallen sitt GTA IV-tilbud setter alle de norske tilbudene i skyggen. Tør vi håpe på et slikt tilbud i Norge?

 

Playstation3-kön

* De 10 första i kön kommer att få köpa PS3 GTA4 bundling för 1kr

* De på plats 11-60 får köpa GTA4 [PS3] för 1kr

* Alla får köpa PS3 GTA4 bundlingen med 200kr rabatt (så långt lagret räcker)

 

Xbox360-kön

* De 10 första i kön kommer att få köpa Xbox 360 Elite GTA4 bundling för 1kr

* De på plats 11-60 får köpa GTA4 [360] för 1kr

* Alla får köpa 360-HDMI GTA4 bundlingen med 200kr rabatt (så långt lagret räcker)

 

Limited Edition:

Till de 30 första i varje kö kommer vi kunna erbjuda GTAIV Limited Edition för 899kr!

 

http://www.webhallen.com/list_group.php?avd=1&group=905

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ligger allerede 6 stk og camper der hehe :D

 

http://www.psbeyond.com/news/Swedish-Shop-...or-016.501.html

 

Haha, de burde lære seg å jobbe. Jobb to uker som nesten hva som helst, så får du råd til 360 og GTA/PS3 og GTA, og du sitter fortsatt igjen med penger...

Det blir flere og flere bevis på at svenskevitsene ikke er ubegrunnede. :p

 

Det er et veldig bra tilbud, men man må jo stille seg i kø nå for å benytte seg av det.

Lenke til kommentar
Ligger allerede 6 stk og camper der hehe :D

 

http://www.psbeyond.com/news/Swedish-Shop-...or-016.501.html

 

Haha, de burde lære seg å jobbe. Jobb to uker som nesten hva som helst, så får du råd til 360 og GTA/PS3 og GTA, og du sitter fortsatt igjen med penger...

Det blir flere og flere bevis på at svenskevitsene ikke er ubegrunnede. :p

 

Det er et veldig bra tilbud, men man må jo stille seg i kø nå for å benytte seg av det.

 

Hadde lagt meg i kø jeg hvis jeg bodde i området, 1 kr for en konsoll pluss et spill er et for godt tilbud. Dessuten er det jo en fin måte og bli kjent med folk på :)

Bare man tar med seg pølse og engangsgrill går det jo bare fint.

Lenke til kommentar
Tenk så kjipt å oppdage, når de åpner døren etter 2 uker, at du har mistet kronen din da.

Gå hjem med bøyd hode uten noe som helst enn 2 uker camping i minne.

Kan hende jeg er bare jævlig trøtt nå, men nå ler jeg bra hardt her.

Hahahah, funny. :p Men håper for gudsskyld at det blir fordelt ut lapper slik at de 10 første ikke blir "presset" bakover i mengden pga kø. xD

Lenke til kommentar

Det er jo folk som gjør dette kun for det sosiale. Husker godt en stor gjeng campet uten for Colosseum kino her i Oslo for å få billetter til Star Wars Episode 1. De ble intervjuet og fortalte at de gjorde det for det sosiale, ikke for å være først ute.

 

Jeg som mange andre her har skole/jobb og ingen mulighet til å campe slik. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg nok alikevel ikke gjort det. Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe pes og mas for å få et spill. Om jeg kan gå rett inn i en butikk og kjøpe det over disk uten noe som helst styr, så betaler jeg gjerne veiledende pris.

Lenke til kommentar
Det er jo folk som gjør dette kun for det sosiale. Husker godt en stor gjeng campet uten for Colosseum kino her i Oslo for å få billetter til Star Wars Episode 1. De ble intervjuet og fortalte at de gjorde det for det sosiale, ikke for å være først ute.

 

Jeg som mange andre her har skole/jobb og ingen mulighet til å campe slik. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg nok alikevel ikke gjort det. Jeg betaler gjerne litt ekstra for å slippe pes og mas for å få et spill. Om jeg kan gå rett inn i en butikk og kjøpe det over disk uten noe som helst styr, så betaler jeg gjerne veiledende pris.

enig!

Lenke til kommentar

Dette er smart markedsføring. Utrolig tøft gjort å kjøre et sånt stunt også. De gir bort 10 stk PS3 og 10 stk 360 Elite, samt GTA IV til 1 kr for de 120 første. Det skulle vel bli sånt 30.000 + 35.000 for konsollene, altså 75.000. Om spillet koster 500 kr så er det 60.000. Altså 135.000 kroner i salgsverdi, og det skal de kun ha 120 kroner for :D Dette må jo trekke masse folk. Jungeltelegrafen burde jobbe hardt nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...