Mahler Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Horte i et intervju med Godager at de allerede hadde planene klare for et nytt stort spill som skulle settes i utvikling naar aoc kom ut. Virker som et greit stort spill siden han regnet med ca 3-5aar. Uansett, det eg haaper paa, er at vi faar god support via patching og tweaking paa AoC, er slik et godt spill blir til. Eg overlever lett noen bugs og plagsomme ting i starten, men haaper saa inderlig at de gir god support i etterkant. Har spilt alt for mange spill som bare blir begravd etter release, spill som i utgangspunktet er veldig bra, men trenger mer. Hva tror dere som kanskje har erfaring med funcom fra for? Noen formeninger?
Kultom Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Kommer nok veldig ann på antall abonnementer. Men vi kan ikke gjøre noe annet enn å regne med at det blir god support, noe annet er for dårlig.
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Dersom de ikke følger opp vil spillet ende i katastrofe og da er det vel en viss fare for at det da er takk og farvel for FunCom, så de er nok avhengige av å klare å holde folk i Hyboria.
Olsenhower Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Jeg er tilnærmet 100% sikker at vi vil få god support og oppfølging.
Mahler Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Dette hores bra ut. Har selv spilt i aoc til level 9 ca (er ikke med i beta nei), og eg maa si at det virkelig var noe annet enn wow som eg har spilt no i 3 og 1/2aar. Det foltes som om aoc hortes til en annen sjanger, kanskje den virkelige mmorpg. Eg levde meg inn i quester pga. den cinematiske fortellingen av dem. Eg haaper paa en god support med gode patcher
Spillorakelet Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Så fort AoC har blitt sluppet så vil jo et eget team jobbe videre med dette spillet. Både med support og fremtidige tilleggspakker. Funcom sitt andre online spill er det andre som jobber med selvsagt. Det jobber tross alt flere enn 5 folk i Funcom..
Bjonski Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Dette hores bra ut. Har selv spilt i aoc til level 9 ca (er ikke med i beta nei), og eg maa si at det virkelig var noe annet enn wow som eg har spilt no i 3 og 1/2aar. Det foltes som om aoc hortes til en annen sjanger, kanskje den virkelige mmorpg. Eg levde meg inn i quester pga. den cinematiske fortellingen av dem. Eg haaper paa en god support med gode patcher Du spiller AoC, men er ikke med i beta? hvordan klarer du det?
Theoneask Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Wild guess: Spelte hos ein venn, eventuelt lånte konto?
Bjonski Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Wild guess: Spelte hos ein venn, eventuelt lånte konto? Da bryter vel den vennen reglene for beta?
Theoneask Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Klart det, men du trur vel ikkje at alle som er i beta følger reglane satt for den? Det finst til dømes sider på nettet der folk fra beta heile tida skriver om spelet.
Mahler Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 oh noes, en betatester har brytet en regel Laant accounts ja. Han som fikk betakeyen kunne ikke spille i det hele tatt pga. pcen hans var alt for daarlig, og det lagget til den store gullmedalje. Eg maa si, eg er ufattelig i tvil om eg skal kjope spillet. Ikke pga. av at aoc er daarlig paa noen maate, men eg har veldig liten tid til raadighet allerede som det er. Eg kommer fortsatt til aa spille wow i ny og ne, samtidig som eg har lyst aa spille CoD4, Trackmania og spille ferdig Bioshock. Er det mulig mon tro aa spille AoC ca 5 timer uken(noen ganger mer)? Er litt redd for aa bli totalt overkjort, og mutters alene der ikke ett guild vil ha meg.
oophus_3do Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Trenger du ha en guild da? Sats på å bli en sabla god mercenary fyr istedet.
Nailer Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Selvfølgelig vil AoC få god support. De har jo fortsatt folk som jobber med Anarchy Online. Dessuten driver de å hyrer inn nye programmerere til Conan nå. No worries folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå