Gå til innhold

Detaljer om Warhammer 40K-MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er meget glad i WH40K universet selv, men er

litt i tvil om det passer godt til MMO. Forutsetningene

er gode, men tror det er lett at en slik verden vil virke

litt hul og platt siden det er for mye å gape over

egentlig. De kan jo alltids fokusere på en planet, men

det tror jeg ikke de kommer til å gjøre, altså blir det

for mange "instances" og for mye loading og mange

avgrensede områder, slike MMO'er når sjelden det store

markedet.

Lenke til kommentar
warhammer handlar jo ikkje om å springe rondt aleine eller med noen få venner.. det burde være gedigne og enorme slag! Håpar det blir sånn at folk spring ilag med horder av venner og kriger mot kvarandre. Det blir gøy så se korleis dette formar seg.

 

Ja, men en MMO kan være litt kjip også hvis du aldri kan bare queste eller

grinde litt alene, men alltid må foreta deg "store" gjøremål med et guild

eller faction. Store happenings er som oftest ganske vanskelige å organisere

uten mye struktur innenfor en organisasjon, spesielt når det gjelder mmo

mener nå jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
De viktigste rasene? håper de ikke lager 4 forskjellige mennekser og kansje eldar men heller konsentrerer seg om litt mer (necrons, tau og tyranids)

 

Tyranids å necrons tror jeg ikke ville fungert, necrons er hovesaklig bare metal skjelleter med det som er igjen av en gammel rase som driv kraft, der det igjen er en slags gud som styrer dem. Tyrandis er jo bare beist, som hovedsakelig er oppsatt på å utslette alt liv eller noe i den duren.

 

De burde satse mer på Imperial Guard, Tau, Eldar, Orker (litt vel klassiske kanskje) Chaos, Dark Eldar, muligens også Space Marines, Sisters of Battle osv. osv, fins så mye de kan gjøre. Kanskje de muligens også gjenopptar en rase innenfor The Imperium igjen som GW la på hylla, Stunties tror jeg de hett. (dverge lignede rase) Uansett THQ har gjort et godt inntrykk med DOW serien, så jeg har store forhåpniger for dette. Håper bare de gjør det til et 18 år spill, å ikke gjør sånn så Mythic har gjort. Warhammer og Warhammer 40K er jo hovedsakelig store slag der blod, gørr og eventuelle kroppsdeler skyttes, kappes og sprenges av ;)

 

(Vet at det er bare forslag du kommer med ;) )

 

For Russ and the Emperor - warcry of the Space Wolves

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...