Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Er det noen som vet om man kan bruke betaklienten f.o.m 17. Mai, tenker da på oss som har forhåndsbestilt. Eller må vi laste ned en ny klient?

 

Kan tenkte meg du må last ned en helt ny klient. Har ikke lest noe om det, men hadde vært rart hvis man kunne bruke betaklienten.

Lenke til kommentar

I likhet med mange andre har jeg fått min kode fra CDON, og har registrert meg. Tenkte bare jeg ville opplyse om at det er fullt mulig å registrere flere koder på samme account, for dere som sitter på slike. Jeg har nettopp oppgradert min konto, slik at jeg nå både har tilgang på Mammoth og Rhino på samme account. Gleder meg forøvrig veldig mye til spillet kommer, ikke lenge til nå. :)

Lenke til kommentar
I likhet med mange andre har jeg fått min kode fra CDON, og har registrert meg. Tenkte bare jeg ville opplyse om at det er fullt mulig å registrere flere koder på samme account, for dere som sitter på slike. Jeg har nettopp oppgradert min konto, slik at jeg nå både har tilgang på Mammoth og Rhino på samme account. Gleder meg forøvrig veldig mye til spillet kommer, ikke lenge til nå. :)

 

Hvor er det man skal skrive inn kode nr.2?

 

EDIT: Fikk nettopp denne mailen fra Lefdal etter å ha spurt om koden:

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Nedlast av spillet starter ikke før 17. mai (neste lørdag). Koden kommer tirsdags morgen (1 virkedag etter bestilling) se understående link for info.

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...ontentKey=12084

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Carina G

Kundesenter

 

Hmm... De har tydeligvis ikke fått med seg at pre-play har blitt flytta fremover.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
I likhet med mange andre har jeg fått min kode fra CDON, og har registrert meg. Tenkte bare jeg ville opplyse om at det er fullt mulig å registrere flere koder på samme account, for dere som sitter på slike. Jeg har nettopp oppgradert min konto, slik at jeg nå både har tilgang på Mammoth og Rhino på samme account. Gleder meg forøvrig veldig mye til spillet kommer, ikke lenge til nå. :)

selvfølgelig kan du det, samme account på funcom men ikke samme account i age of conan.. så om du ikke har tenkt til å betale for 2 kontoer så får du kun 1 av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...