Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste om dette før helgen. Meget trolig at det er Thief. Likte ikke nr. 3 veldig godt grunnet at ting lyste opp i en lys blåfarge.

 

Sleng inn god bruk av lys og skygge, gjerne alt dynamisk. Da kan det bli en interessant opplevelse. Tror det er den eneste måten Thief kan virkelig bli god. Må vel ikke glemme et solid kampsystem heller.

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å ha et godt kampsystem uten å fokusere på det. Ikke noe å drite seg ut i en oppgave, for så å måtte kjempe mot vaktene med et elendig kampsystem. Assassin's Creed har et utrolig godt et, selv om spillet fokuserer mye på å snikdrepe.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

JAAAAAA!!!!!! :fun: Theif, thief!!!! Herlig! Elsker alle Thief spillene, og håpene mine ble knust når Ion Storm og Looking Glass Studios ble lagt ned. Da trodde jeg virkelig Thief serien ble lagt i grus. Nå skal jeg ikke ta alt på forskudd da det kan være et annet spill, men nå er endelig håpet tilbake! Thief er noe av det beste jeg har spilt!

 

Jeg husker spessielt godt når man skulle inn på spøkelsesskipet. Jeg tror jeg brukte flere uker på å komme med igjenom.

 

Svaner også den råbarske stemmen til Garret. Tøffere kar finner du ikke. :fun:

Lenke til kommentar

Ah, et gjensyn med Garrett hadde vært konge!

 

Thief-serien har vært noen de beste spillene innenfor stemningsskaping. Jeg minnes nettene jeg så på bruttern og en venn spille Dark Project og Metal Age i et bekmørkt rom med bare pc-monitoren til å lyse opp, samt alle nettene jeg selv har brukt på å spille gjennom Deadly Shadows. Få spillserier kan dessuten matche Thief når det gjelder interessante protagonister.

 

Et nytt Thief-spill er på min side et må-kjøp, med mindre Eidos Montreal virkelig greier å rote dette til.

Lenke til kommentar

Mer Thief, ja takk. Nå jeg vært gjennom alle tre ørten ganger, og lever fremdeles i håpet om et Thief-spill nummer fire - som klarer å beholde det som gjør Thief-spillene gode.

 

Likte ikke nr. 3 veldig godt grunnet at ting lyste opp i en lys blåfarge.

 

Hvis det så slik ut som det gjorde på det skjermbildet de viste i artikkelen så kan jeg forstå misnøyen, men slik så det aldri ut på noen av de PC-ene jeg spilte det på. : |

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...