Gå til innhold

Sendte brødskive i posten


Delvis

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker om dette er rett kategori, for jeg vet ikke om det kan kalles humor.

 

Men for en del år siden sendte jeg en pakke til en jeg kjenner. Oppi den la jeg en grov brødskive som ble påsmurt. Sammen med dette, la jeg et brev der jeg skrev: "Takk for at du hjalp meg".

 

Det hadde ikke med noen ting som helst å gjøre, bare kom tilfeldig på å gjøre det - og gjorde det. Det hadde vel bare med at det virket litt spennede kan du si..

 

Lurer litt på hvor galt noe sånt kan anses å være, om det an anses galt i det hele tatt? :hmm:

 

Ps. han fikk aldri vite at det var meg, og jeg aner ikke hvordan han reagerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Harmløs moro, spør du meg.

 

Jeg gjemte noen brødskalker og vaffelhjerter i lommeboken til pappa. Dere vet i en sånn skikkelig diger lommebok med x-ant lommer. Da han lefset frem svineriet på nærmeste matbutikk fløy vaffelhjerter og brødskalker som leirduer rundt kassadamen. Gjett om de fikk noe å gape av!

 

:ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 11 år senere...
Gjest Slettet+9817324

Harmløs moro, spør du meg.

 

Jeg gjemte noen brødskalker og vaffelhjerter i lommeboken til pappa. Dere vet i en sånn skikkelig diger lommebok med x-ant lommer. Da han lefset frem svineriet på nærmeste matbutikk fløy vaffelhjerter og brødskalker som leirduer rundt kassadamen. Gjett om de fikk noe å gape av!

 

ohmy.gif

Amatørmessig , Owen Hart ville putta fiskeøyne i lommene :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...