Gå til innhold

It's Always Sunny in Philadelphia - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Får håpe det er sant. Likte ikke forrige helt, den var grei men jeg likte den ikke så stort. Men faen, båt-episoden denne sesongen må nesten være topp 10 episode, hvertfall for min del.

 

Så Charlie Day(Dennis) på Conan denne uka, han sa de hadde køddet ordentlig med Danny De Vito(Frank) for en stund tilbake. De hadde skrevet et tullemanus for han, hvor Frank endte opp i fengsel. Hvor han dermed ble voldtatt av en gjeng svarte folk, også skulle han få beskyttelse fra de hvite. Som han da også ble voldtatt av, så han gikk deretter til vaktene, som da naturligvis ville det samme. Så når de leste slutten av manuset så fant de ut av at manuset bare var tull.

 

Jeg bare elsker hvordan serien ikke har noe særlig grenser, og det fungerer såpass bra.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...
  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...