Gå til innhold

GTA IV Multiplayer


Anbefalte innlegg

Nå har flerspillermodusene blitt avslørt. Det er totalt 15 av dem.

 

La oss gå rett på saken. Flerspillermodusene til «GTA IV» har blitt avslørt, og vi har detaljene her. Det vil bli 15 forskjellige moduser du kan velge mellom. Ja, du hørte riktig. Hele 15 forskjellige moduser. Spillmagasinet PSM har hatt muligheten til å få teste 7 av dem i en sniktitt som kan leses her.

 

Flerspillermodusen i «GTA IV» støtter opptil 16 spillere samtidig over nettet. Det er verten i hvert spill som bestemmer hvilke regler som gjelder. Du kan tilpasse din spillkarakter (som du bruker online) etter eget ønske. Du kan endre utseende, kjønn, hårsveis, klær osv.

 

Flerspillermodusene

1. Hangman's NOOSE

2. Car Jack City

3. Bomb da Base

4. Bomb da Base II

5. Mafia Work

6. Team Mafia Work

7. Deathmatch

8. Team Deathmatch

9. Turf War

10. Cops N Crooks

11. Race

12. GTA Race

13. Deal Breaker

14. Free Mode

15. ????

 

Etter en kjapp titt på listen over kan man se at det er mange interessant spillmoduser vi vil få i «GTA IV». Cops N Crooks høres veldig ut som et slags «Politi og Røver»-modus, og høres utvilsomt meget interessant ut. Team Mafia Work og Turf War tyder på at samarbeid vil bli et tema under onlinespillingen.

 

Race og GTA Race

Her bestemmer verten av spillet hvilke biler som kan brukes og antall runder som skal kjøres. Du kan skyte og kaste ting på dine rivaler. Du kan til og med stjele dine rivalers bil.

 

Deathmath og Team Deathmatch

Verten bestemmer hvor mange fotgjengere som skal gå rundt i byen, størrelsen på trafikken, hvilke type våpner man kan få lov til å bruke og ikke minst hvor aktive politiet skal være. Alt dette bestemmes av verten for hvert spill.

 

Cops N Crock

Det ene laget spiller tyver, mens det andre er politi. Politistyrkene skal hindre tyvene i å rømme, og de har tilgang til overvåkningskameraer som er plassert rundt i byen. De har også tilgang til et GPS-system for å spore hvor tyvene er. Tyvene har ingen slike hjelpemidler, de må klare seg på egenhånd uten hverken GPS eller overvåkningskameraer.

 

Mafia Work og Team Mafia Work

Her spiller du som en av Kenny Petrovic sine mafiamenn. Du vil få oppdrag fra en «boss» som går ut på å ta ut enkelte mål før dine rivaler klarer det.

 

Flerspillerdelen foregår på samme sted som enspillerdelen, altså ingen nye miljøer.

 

Hangman`s NOOSE

Du og dine venner skal eskortere en mafiaboss fra A til B med et SWAT-team jagende i hælene. Det er en enspillermodus som heter Hangman`s NOOSE som inneholde en samarbeidsmodus. Hvor stor denne samarbeidsmodusen er fortelles ikke. Om man vil få spille hele enspillerdelen sammen med en venn fortelles ikke.

 

De mest observante har lagt merke til at nummer 15 er ukjent. Denne spillmodusen vil forbli en hemmelighet frem til lansering av spillet skjer 29. april.

 

KILDE

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
håper at hele byen er tilgjengelig i multiplayer modus. det blir rått ja :love:

 

den er det, hvis mr.trådstarter hadde limt inn hele artikkelen, hadde man fått vite mer..

Lenke til kommentar

Æææh! Jeg har ett kjempe problem!

Nettspilling på 360'n fungerer ikke, siden jeg kun får nett på den ved å koble den gjennom PC-en.. Ps3 fungerer nettspilling knirkefritt..

Nå hadde jeg ikke vært i tvil om hvilken versjon jeg da skulle velge.. MEN.. siden 360'n får 2 eksklusive episoder, blir valget så mye værre! Det koster for mye for en trådløs mottaker til 360'n også..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Æææh! Jeg har ett kjempe problem!

Nettspilling på 360'n fungerer ikke, siden jeg kun får nett på den ved å koble den gjennom PC-en.. Ps3 fungerer nettspilling knirkefritt..

Nå hadde jeg ikke vært i tvil om hvilken versjon jeg da skulle velge.. MEN.. siden 360'n får 2 eksklusive episoder, blir valget så mye værre! Det koster for mye for en trådløs mottaker til 360'n også..

 

Jeg gjør akkurat som du!

 

Trådløs router -> pc -> kabel til 360 = nett

 

Funker fett her i gården.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Æææh! Jeg har ett kjempe problem!

Nettspilling på 360'n fungerer ikke, siden jeg kun får nett på den ved å koble den gjennom PC-en.. Ps3 fungerer nettspilling knirkefritt..

Nå hadde jeg ikke vært i tvil om hvilken versjon jeg da skulle velge.. MEN.. siden 360'n får 2 eksklusive episoder, blir valget så mye værre! Det koster for mye for en trådløs mottaker til 360'n også..

 

Jeg gjør akkurat som du!

 

Trådløs router -> pc -> kabel til 360 = nett

 

Funker fett her i gården.

 

er det noe med settings som man må fikse? eller er det så lett som nettverkskabel fra 360 til pc? (kan ikke prøve selv siden jeg ikke er hjemme nå)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Du får automatisk IP fra trådløs til pc.

Men fra konsoll til pc så må du kjøre IP-oppsett.

 

Altså sette en IP på PC-en i den lokale tilkoblingen (192.168.0.1 f.eks)

Så setter du en annen på xboxen (192.168.0.2 f.eks)

Subnet mask skal være 255.255.255.0 på xboxen.

Så setter du gateway på xboxen til pc'ens IP (192.168.0.1) her.

 

Så må du huske å dele den lokale nettverkskoblingen på PC-en.

Altså velge "del" og "la andre koble til internett gjennom denne."

 

Du må prøve deg frem, finnes mange guides rundt forbi.

Skriver denne på jobb, så blir litt rotete.

Håper du får det til

 

PS: Husk å skru av brannmuren på den lokale tilkoblingen, ettersom

den kan stoppe morroa.

Lenke til kommentar

jeg får prøve å gjøre det igjen.. jeg fikk nett, og den søkte etter kamper.. men, den fant aldri noe.. prøvde mye på de 48 timene jeg hadde.. jeg gidder ikke betale for å finne ut at det ikke funker heller.. jeg kan trekke en kabel fra modemet til 360'n.. men, da blir den ikke pent plassert gjennom stua akkuratt.. med tanke på at jeg bor hjemme med mamma og pappa, er det vel ikke sikkert det blir kjempe populært.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...