Gå til innhold

Anmeldelse: No More Heroes (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Karakteren var ventet etter førsteinntrykket dere hadde.

 

Blir nok så jeg skaffer meg dette før eller siden. Kanskje vil jeg heller ha et meget interessant 6/10-spill med sine feil og mangler enn et ekstremt solid, men konvensjonelt 9/10-spill i spillsamlingen.

Lenke til kommentar

Sluttfiendekamper? :!:

Greit at dere vil ha norsk, men hva med "kjempe" eller noe? Personlig hadde jeg bare sagt boss, men det er da meg.

 

Omtalen var god den. Tviler på jeg kommer til å være enig i den, men det får være det samme. Jeg skal i hvertfall skaffe meg den amerikanske versjonen av dette, og gleder meg stort.

Lenke til kommentar
Er framerateproblemene spillødeleggende forresten?

Nei, men det er selvsagt et lite irritasjonsmoment.

 

Ellers så har jeg hatt spillet siden det kom ut i amrikka, og stemmer i at det er veldig mye unødvendig smårusk som setter dype riper i lakken til noe som kunne blitt langt bedre.

Det kunstneriske er heller ikke like wow! som Killer7, så det kan liksom ikke sko seg på det alene heller.

Lenke til kommentar

Syntes det er litt merkelig at dere er så opptatt av å fornorske ord når nettsiden deres heter GAMER. Kanskje dere skulle fornorske den også? Spilleren.no, tvspilleren.no, spelaren.no?...finnes det en gong oversetting av gamer?

 

Nå tar det masse tid å bygge opp en nettside, så gamer-domenet er nok verdt noen kroner, men men, det var mer prinsippet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som klager på "sluttfiendekamp" - ta dere en bolle. :) Tar gjerne imot forslag til bedre oversettelser, men det går ikke an å si "kjempe" her, for sluttfiendene er for det meste vanlige mennesker.

 

Blir nok så jeg skaffer meg dette før eller siden. Kanskje vil jeg heller ha et meget interessant 6/10-spill med sine feil og mangler enn et ekstremt solid, men konvensjonelt 9/10-spill i spillsamlingen.

 

Godt poeng. Jeg vet at jeg ville kjøpt No More Heroes om jeg ikke hadde fått det i forbindelse med denne anmeldelsen, rett og slett fordi det er et sånn spill man vil ha, et spill man vil spille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var spent på denne, har savnet et actionspill på Wiien, men ble skeptisk etter å ha sett forhåndskikken deres. Så ser jeg det får seksere i VG og Dagbladet, og selv om jeg ikke har spesielt stor tiltro til omtalene dems generelt, så pleier de ikke å gi seksere til hva som helst, og det indikerer som regel en x-faktor.

 

Denne anmeldelsen var akkurat det jeg ønsket meg. En grundig forklaring av et spill som vil og vil, men ikke får til (sånn jeg leser det i alle fall). Det er sikkert appellerende for noen at spillet er "punk" og virker "uferdig", men jeg veit at jeg ville sett meg grønn på det, samme hvor stilisert det var.

 

Nå har jeg jo ikke spilt spillet, men jeg sitter liksom med følelsen av at anmeldelsen er morsommere enn spillet selv, uten at det trenger å bety at spillet er noen katastrofe. :)

Lenke til kommentar
Denne anmeldelsen var akkurat det jeg ønsket meg. En grundig forklaring av et spill som vil og vil, men ikke får til (sånn jeg leser det i alle fall).

 

Akkurat det er det bred uenighet om. Noen som speiler seg i andre omtaler. Det kommer helt an på hvordan man oppfatter spillet og hvilke forventninger man har.

Lenke til kommentar
Akkurat det er det bred uenighet om. Noen som speiler seg i andre omtaler. Det kommer helt an på hvordan man oppfatter spillet og hvilke forventninger man har.

Mjo, men jeg har gått i motsatt retning på en del anmeldelser tidligere; skaffa meg spill som har fått et litt sånn "kanskje"-stempel på seg, tatt en sjanse, kommet hjem og blitt veldig skuffa. Og som regel har det gjort et lite innhogg på kontoen også (særlig mtp Wii-spill). Nå stoler jeg såpass på monsør Innholt at kombinert med min egen magefølelse så velger jeg å stå over (eventuelt å gå for Fire Emblem istedet, som frister mer for min egen del), og heller plukke det opp til redusert pris seinere i livet.

 

Jeg er (blitt gjort) klar over at det er en utmerket spillsatire, men tar altså mine sjanser denne gangen, med litt hjelp fra de ellers svært pålitelige gamer.no-journalistene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...