Gå til innhold

GUIDE: Slik mestrer du Windows-mobilen din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du fått deg Windows-telefon av jobben din? Vi viser deg hvordan du bruker den.

 

 

 

Les mer

Det første man burde gjort med en Windows Mobile- enhet er å avinstallere Windows Mobile OS, og erstatta det med noe som fungerer til mobile enheter. Enn så lenge går ikke det, dessverre.

Inntil det blir mulig, anbefales Spb Mobile Shell på det sterkeste. Mobile Shell er et program som legger seg "oppå" Windows, og gjør hele brukeropplevelsen langt bedre.

 

Ex

Lenke til kommentar
Har du fått deg Windows-telefon av jobben din? Vi viser deg hvordan du bruker den.

 

Les mer

 

Artikkelen omtaler PPC og ikke smartphone (som har Windows Mobile standard). Smartphone

har ikke trykkfølsom skjerm eller Windows Mobile pro. (Mulig HTC S730 har dette oppsettet(startside), men da er det altså HTC-spesifikt og har ikke noe med Windows smartphone å gjøre.)Tastaturet som vises gjelder kun PPC(Windows Mobile Prof)

Dette gjelder altså ikke generellt Windows Mobile - så overskriften er sterkt misvisende.

 

Artikkelen har vel lite med å mestre en Windows Mobil og mer med startsideoppsett på enkelte HTC eller PPC.

Greit om overskrift er i samsvar med artikkel og at det opplyses hvilke typer telefon dette gjelder for.

Lenke til kommentar
Eg fekk sist veke. Tenkte å bruke den som telefon og men det å skrive meldinger på ein slik er jo heilt på tryne. Men bruker den og til å skrive timer og legge inn varer som vi tar fra lageret med progremmet handyman :p

 

Frkk denne i rosa :blush:

htc-toch-in-white.jpg

 

Mobilen er helt grei, men den mangler ett skikkelig tastatur. Den fungerer til det den skal fungere til... dessverre ikke så mye mer. Neste mobilen min blir nok enten en Sony Ericsson smartphone, tytn 2 eller iphone, jeg er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...