Gå til innhold

Rikere sideoppdrag i Mass Effect 2 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlige nyheter!

 

Mange av sideoppdragene fungerte bra i spillet, men man fikk svært ofte alt for lite belønning for alt strevet.

Sitter man med 2 000 000 credits på konto så er 10 000 i belønning for et langt oppdrag litt som å få en flaske Peach Canei til barskapet sitt.

"Scan the keepers" er et godt eksempel på sideoppdrag man forventet en skikkelig belønning for å fullføre.

 

Ser gjerne at man også få "unique items" ved gjennomføring av enkelte oppdrag.

Lenke til kommentar
Dette blir sikkert en genial oppfølger. Enern er noe av det beste jeg spilte i fjor, og jeg spiller det fortsatt. Får håpe vi får større nedlastbare oppdrag enn det som vi fikk denne uken :yes:
Dette har eg òg tru på. Mass Effect var eit heilt fantastisk spel. Eg plukka det nyleg fram att, mtp at "Bring down the sky" blei utgitt. Etter å ha brukt ca 2 timar på denne 'utvidinga' har eg ikkje klart og leggje frå meg spelet, og er no på 3. gjennomspeling. Elskar kvart sekund.

 

 

Mass Effect er mest sannsynlig det beste RPG jeg noen gang har spilt, så Mass Effect 2 tror jeg blir en fryd for sjelen!
Det eg lurar på er kor lenge det er til me får sjå ME2. Mtp at motor m.m allereie er klart.
Lenke til kommentar

"De andre planetene" var liksom så dårlig utført i forhold til de i hoved oppdraget. Så det var ikke nok å kjøre den bilen rundt når det hele nesten bare ser ut som et tilfeldig landskap for å teste bilen (som i en beta eller noe).

 

Gleder meg som e unge til 2eren, tror den kommer til å eie!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...