Gå til innhold

Går det ann å fjerne lyden? [Fire in the hole]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. lurte på om d var noen proffe der ute som vet om det går ann å fjerne den lyden som kommer når du kaster flash,granat eller røyk bombe... den er utrolig irreterende hvis du skal høre om noen kommer å kammeratene dine står på andre siden av brettet å kaster dem. du hører jo ikkje om finden kommer... så jeg lurte bare på om det gikk ann å skrive en komando i console som gjore slik at den lyden forsvant [fire in the hole]

takker får svar hvis det blir noen da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er så jævlig irreterende... vil ikkje si det er cheating på grunn av lyden blir litt stillere

Skrevet
Er det definert som juks å legge inn modifiserte lydfiler i spelet? Som å erstatte "FIRE IN THE HOLE!" med "Grenade"?

Vil ikkje det skal komme noe lyd når du kaster granat eller flash

Skrevet
Er det definert som juks å legge inn modifiserte lydfiler i spelet? Som å erstatte "FIRE IN THE HOLE!" med "Grenade"?
Ja, det er det samme som å legge inn en modifisert lydfil av "footsteps", slik at en hører spillerne bedre. På LAN og slike konkurranser, er kommandoen "Stopsound" (fjerner bakgrunnslyder) ulovlig. Det finnes et gammelt program (som ikke brukes lengre) som heter SoundCheck - tror jeg det var. Dette programmet sjekker om du har orginale lydfiler.
Skrevet
Jeg kan fint hjelpe deg fjerne den, men det gjør jeg ikke. Fordi det ekke lov. :)

Du kan hjelpe, men nei? Den høres litt merkelig ut spør du meg :)

Det er ikke lov, så hvorfor skal han?

Der fikk du grunnen av Mr. Fiskum.

Skrevet
Jeg kan fint hjelpe deg fjerne den, men det gjør jeg ikke. Fordi det ekke lov. :)

Du kan hjelpe, men nei? Den høres litt merkelig ut spør du meg :)

Det er ikke lov, så hvorfor skal han?

Der fikk du grunnen av Mr. Fiskum.

ok. Hvis det regnes som cheat så er d jo ikkje vits:(

Skrevet

VAC banner ikke for det i hvertfall (de banner bare for tukling med .exe og .dll filer, som er det aimbots og wallhacks gjør). Det er opp til hver enkelt server å bestemme om det er cheat. De fleste norske servere opererer med at med cheat, så menes alle former for programmer, scripts etc. som gir spilleren et overtak over de andre i spillet, som ikke er ment å være med i spillet orginalt. Ikke så god formulering der, men det er noe sånt de mener :)

Altså fjerne lyder, bytte lyder, ofte å bytte skins og å redigere på sprites (få vekk smoke uten hack for eksempel) regnes som cheat på de fleste norske servere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...