Gå til innhold

Kvalitets-plugger (max 1000 kr)


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter et par skikkelige kvalitets-plugger. Har allerede et AKG K-271 Studio headset, men dette synes jeg er litt stort å dra med seg når jeg reiser, spesielt på korte turer hvor jeg gjerne ikke har med noe annen bagasje.

 

Budsjettet tillater det meste, men noe særlig mer enn 1000 kr skal det mye til å forsvare ovenfor lommeboka, men det må ikke betraktes som noen absolutt grense.

 

Pluggene skal stort sett bare brukes til bærbar MP3-spiller. Bruker headset til forsterker hjemme.

 

På forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qjays fra blant annet cdon er vel noe av det beste du får til prisen. Lett å ta ut og sette inn, liten størrelse, og fremragende lyd (toppkarakter på iLounge, svært god karakter på anythingbutipod).

 

Unødvendig å si, har jeg svært lyst til å prøve dem selv, de ble satt opp mot Shure SE 420 (2699kr) lydkvalitetsmessig.

 

*edit* Hm, kommer inn i april. Det må da være mulig å spore opp disse her til lands før den tid til samme pris.

 

*edit2* Jeg fant, dog dyrere enn de trengte å være, http://www.profildata.no/aspx/produkt/prdi....aspx?plid=2298

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...