Gå til innhold

Bauglykter til White Shark 170.


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Nå som påsken nærmer seg, har jeg begynt å planlegge hva jeg skal gjøre med båten.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe bauglykter.

 

Har noen erfaring med dette?

Noen som har montert selv, og kan si noe om hva man bør/ikke bør gjøre?

 

 

(PS: en liten tanke slo meg om at jeg kanskje har spurt om dette før, har jeg det? :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva i all verden skal du med dette? Hva er den praktiske bruksverdien? Om natten vil de ikke lyse opp godt nok til at du kan navigere etter de (det finnes det ingen lykter som kan), de bare blender deg og gir deg et meget sterkt redusert nattsyn. Hvis du vil ha et lys som kan brukes til noe fornuftig, kjøp en motorstyrt lyskaster, eller bare en håndholdt søkelampe. Denne kan du bruke i kortere tidsrom til å finne staker, bøyer og andre ting som har påmontert refleks.

Lenke til kommentar

Jeg har vell egentlig allerede funnet. Får noen på tilbud gjennom jobben ;)

Tror det hadde blitt finest med børstet stål, siden rekkverkene, bøylen rundt vindskjermen og badestigen er den fargen.

 

Hva mener dere?

Jeg er egentlig litt usikker.

For selve skroget er blått, og oppi er den hvit.. eller, over fenderlisten er den hvit ..

Lenke til kommentar
Beklager surt innlegg lengre oppe, dårlig dag..

 

Fugitive, hva meiner du med da? :)

Jeg vil spandere 1000 kr på bauglykter, ja ;)

Har du noengang lagt merke til hvor dårlig lys det er på en bil når veien er våt?

Vann "spiser" lys, så derfor kan du ikke forvente noe særlig godt lys på en båt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...