Original Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 (endret) Nr.1 ) Slutt med elendig quoting.. Ok. Beklager. Nr.2 ) Er du her enda? Hei. Endret 4. mars 2008 av Original
Lacim Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Utrolig interessant at enkelte personer (*host*Original) her faktisk forsvarer, oppfordrer og tar selv del i direkte no-life "24/7" raiding. Ta deg en titt i speilet neste gang du har anledning til å rive deg bort fra skjermen og tenk over din egen situasjon. Ettermiddag etter ettermiddag, kveld etter kveld og antagelgivis et lite stykke utover natten sitter du der og klikker på et par-tre knapper. Du dedikerer tiden din til å slåss mot ferdigscriptede monster, du vet nøyaktig hva som vil skje. Ingen overraskelser. Når du i tillegg begynner å klage over at det blir mulig å få ok gear for heroic badges, samt attunement til Hyjal/BT frafaller, høres du bare ut som en bitter taper som kommer til å miste alt bare fordi personer som ikke ønsker å dedikere så mye tid til et spill faktisk får brukbare gjenstander. Med unntak kan en hvilken som helst idiot klare seg i det statiske pve-miljøet. Endgame pve kan per dags dato kalles flaks og tålmodighet. Dessverre var jeg en pve-idiot alt for lenge selv. Det slukte tid, og jeg skjønte ikke hvor meningsløst det var før det praktisk talt ble for sent. Spillet likte jeg fremdeles, så det ble pvp i stedet. Logge på når du vil, logge av når du vil, spille med hvem du vil - kan ikke klage. Som du ville ha sagt det, jeg er nok i full "welfare epics", med full s3/vindicator. Som noen alt har nevnt, er det ingen krav til kompetanse for å spørre om noe her. Er det så vanvittig irriterende å se noen spørre om små (lowbie)tips og triks, foreslår jeg at du rett og slett drar til helvete bort fra forumet.
Bear^ Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Beste post så langt. Takk for ditt bidrag. Og hvis du lurte, har jeg allerede slutta. Og problemet er da? Du spiller ikke WoW men sutrer over at det er for lett? Beklager men jeg ser ikke helt sammenhengen nå.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Når dere / du snakker om å holde seg saklig, holde tonen osv. så må jeg innrømme at jeg ikke ser " Fordi du lukter vondt. Gtfo. Eller vent, jeg går først. " det som et godt eksempel.. EDIT: Lycan.. Jeg venter på et innlegg Endret 4. mars 2008 av Slettet-3t93k9
Christeven Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) nvm, leste feil. Endret 4. mars 2008 av Christeven
Original Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 du har tapt uansett. Pokker...Også akkurat nå som jeg trodde jeg hadde "vunnet"... Yeah, bummer. Når dere / du snakker om å holde seg saklig, holde tonen osv. så må jeg innrømme at jeg ikke ser " Fordi du lukter vondt. Gtfo. Eller vent, jeg går først. " det som et godt eksempel.. EDIT: Lycan.. Jeg venter på et innlegg Som jeg sa, på tide å sperre av denne posten. Jeg klarer ikke lengre å holde meg saklig, jeg merker hvordan trangen til å "rageposte" kommer krypende innover meg.
Zepticon Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Om et raid er suksessfullt eller ikke avgjøres på leadership og members som vet hva de skal gjøre. Nettopp. Og 2.4 Gear hjelper guilds slik som min (vi raider kunn 25-mans EN dag i uka) å progresse siden vi da slipper å farme alle 25-mansa igjen og igjen og igjen for å geare opp hele gruppa. Når vi har kverka Mag, så kan vi fortsette på SSC, uten å måtte farme livet av oss igjen. Og siden vi betaler like mye for spillet som alle andre så vil vi se like mye content.
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) EDIT: Lycan.. Jeg venter på et innlegg Our Guild is doing great right now. We just downed Gruul and our tank is still wearing some blues! Whaaaat? Casuals mock Blizzard's Divine will by exploiting their way to victory?! The K Team Håpløs tråd, håpløse svar. Jeg har satt hele greien på vent. Loeve og PSV er de som helt klart har svart best og har tydelig mest vett og innsikt i hodet. Jeg kunne fint kommet med retardkommentarer, men forrige gang jeg gjorde det (*Host* turak) fikk jeg warn. :> Tingen er at tråden for det første handler om: # <1times lesning og fordømming av dette forumet med brukerbase basert på barrens chat. Dette er feil. Det er utrolig mange flinke og gjennomtenkte folk her. # Sutring over en faktisk ganske god patch. Noen føler de ikke blir hørt, noen føler de får for mye, noen ser at arbeidet sitt blir tatt igjen av "mindre skillede" (jeg spiller casual, jeg skal kjøpe badge-gear, jeg ser -ikke- på meg selv som noen særlig dårligere spiller enn f.eks Dingot0m som farmer BT og snart Sunwell) # Mangel på innsikt. # Særdeles dårlig språk. Så jeg har latt være å svare. Denne var for deg, JonasKs. Endret 4. mars 2008 av Lycantrophe
Centuss Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) ....... Fordi du lukter vondt. Og forresten, Zepticon har vunnet denne tråden. Men seriøst steng av hele tråden for min del, jeg har fått svar på alt jeg ville. Kan ikke si jeg er overrasket. Jeg er også 100% sikker på at mange, mange flere av dere er enige i det jeg skriver, men jeg forstår hvorfor dere ikke poster. Jævla forumet her er fullt av nabs/casuals, som rotter seg opp mot disse såkalte "loothorene". Som igjen fører til at enkeltspillere blir hengt ut. (OMG ELITIST ALARM) Gtfo. Eller vent, jeg går først. Makan til dårlig argumentering. Og, neste gang du har tenkt til å poste, gjør meg tjenesten å tenk før du poster. Jeg liker dessuten ikke holdningen din, og måten du oppfører deg her på forumet. Hvis du har planer å komme tilbake, kan du endre holdning med en gang. Jeg, og mange andre er allerede drittlei deg. Edit: svær quote. Endret 4. mars 2008 av Centuss
Zepticon Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Håpløs tråd, håpløse svar. Jeg har satt hele greien på vent. Loeve og PSV er de som helt klart har svart best og har tydelig mest vett og innsikt i hodet. Jeg kunne fint kommet med retardkommentarer, men forrige gang jeg gjorde det (*Host* turak) fikk jeg warn. :> Så jeg har latt være å svare. Faen da mann du har grei selvkontroll :!: Endret 4. mars 2008 av Zepticon
heppa Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Som jeg sa, på tide å sperre av denne posten. Jeg klarer ikke å holde meg saklig, jeg er ikke voksen nok til å la være å "rageposte" når folk synes det var dumt av meg å slenge dritt om andre på forumet og påpeker dette for meg. . Fixed.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Ber også alle se på hans voksne holdning her
Christeven Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) edit: orginal gjorde det nettopp vanskelig å forsvare han.. Endret 4. mars 2008 av Christeven
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Flott Men så har ikke jeg sagt at andre skal holde seg saklige og voksne.. Det han gjør er å sier "Fuck off" til en fyr som prøver å hjelpe oss andre med levling.
Original Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 (endret) Som jeg sa, på tide å sperre av denne posten. Jeg klarer ikke å holde meg saklig, jeg er ikke voksen nok til å la være å "rageposte" når folk synes det var dumt av meg å slenge dritt om andre på forumet og påpeker dette for meg. . Fixed. ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Min siste post forresten. Bai. Endret 4. mars 2008 av Jarmo
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Now that's our jealous end-game raider. Takke meg til Shiv. \o/ Endret 4. mars 2008 av Lycantrophe
Centuss Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Beste post så langt. Takk for ditt bidrag. Og hvis du lurte, har jeg allerede slutta. Og problemet er da? Du spiller ikke WoW men sutrer over at det er for lett? Beklager men jeg ser ikke helt sammenhengen nå. Antar han sa han hadde sluttet for å gjøre "argumentene" hans enda klarere, mens at han har sluttet egentlig ikke henger på greip med resten av posten hans.
Zepticon Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Hva er det man bruker å si? Endret 4. mars 2008 av Zepticon
Filosof Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg synes det er kjempebra at Blizzard gjør feks. Epics mer tilgjengelig. Det som er så kvalmt med "proffesjonelle" spillere (som deg selv) er nettopp denne elitismen - det er bare de som har dedikert livet sitt til å spille, og bruker flere timer hver dag på akkurat dette, som fortjener å i det hele tatt snakke om spillet! Mens "noobs" fortjener ikke å ha det noe moro, bare fordi de HAR ET LIV og ikke har BEDRE TIN Å GJØRE enn å spille 24/7! Herregud, for noen tragiske typer dere "Pro gamere" er. Dere unner ikke andre å oppleve samme moro som dere selv - kun fordi dere tror dere er så mye bedre enn casual gamers. GET A LIFE! Endret 4. mars 2008 av MrJones123
Anbefalte innlegg