Gå til innhold

Spille med boter i Team fortress 2?


Anbefalte innlegg

Går det an å spille med f.eks boter i Team fortress 2? Jeg har aldri spilt dette før, så derfor tenkte jeg skulle øve litt før jeg begir meg ut på slagmarken med de ordentlige kara.

Det er litt kjedelig å bli slakta hele tiden hvis man er nybegynner, mister litt motet da.

Ha spilt litt CS før men..er ikke veldig dyktig kan man si :p

 

Håper på noe feiende flotte svar

 

 

SteffenMA :)

 

Edit: Ser at jeg antagligvis postet feil, Mod får flytte denne hvis han vil.

Endret av SteffenMA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke laget boter i TF2. Eller ikke sånne som du tenker deg, som sånne du får i CS o.l. Mener å ha lest et sted om at det kanskje kommer..

Men du kan skrive "bot 1" i console, da får boter. Disse gjør ingen ting.

Om du skriver "bot_mimic 1" så hermer de etter deg, eller "mimicer" deg om du vil, ikke det at dette er så veldig spennende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg tror ikke du trenger boter SteffenMA. TF2 er veldig lett å sette seg inn i, selv om man ikke har mye erfaring fra lignende spill eller er nybegynner! Hopp inn i en server og prøv deg frem, Valve har lagt opp til at du kan hjelpe laget ditt selv om du er nybegynner. En fin start kan for eksempel være å velge "Medic", og helbrede lagkameratene dine, og passe på at du holder deg bak dem du helbreder. Følg med på hvordan de spiller klassen de har valgt, og bruk muligheten til å lære deg kartet, så er det bare å hoppe inn med en annen klasse når du har lyst!

Lenke til kommentar

Ja det er egentlig ganske greit. Se filmen som introduserer brettet før du starter så ser du viktige punkter og hva kartet går ut på. Jeg spiller aldri samme klasse veldig lenge, liker å bytte bare for å variere. Men så skal det sies at jeg bare har klokka inn 3-4 timer med TF2 også, da. Ingen 1337-spiller liksom.

 

Du blir slakta "hele tiden" uansett hvor god du måtte være, springer alltid på en sentry gun rundt et hjørne et sted, eller miner, eller kryssild mellom andre spillere eller gode snipers. Sånn er det bare.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...