Gå til innhold

Hvor mye koster en kinobillett der du bor?


mushi

Priser på kinobiletter der du bor  

142 stemmer

  1. 1. Hvor mye koster en kinobilett der du bor?

    • Under 70 kr.
      4
    • 70 - 80 kr.
      36
    • 81 - 90 kr.
      67
    • 91 - 100 kr.
      33
    • Over 100 kr.
      2


Anbefalte innlegg

De siste årene har kinoprisene gått veldig opp. Hver kino bestemmer selv hva de vil ta og her i byen var det tidligere to kinoer, men nå bare en. Dermed har det blitt ganske dyrt å gå på kino.

 

Hvor mye koster en vanlig voksenbillett (ikke premiere) i din by og hvor bor du?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte nettopp nå to billetter til kveldens visning av No Country for Old Men på Møllebyen Kino i Moss. Jeg betalte 90 kroner billetten, også skulle Bilettluka.no ha en drøy tier i gebyr da.

Jeg personlig har ikke noe problem med å betale den prisen, men den høye prisen gjør tydeligvis at mange andre vegrer seg for å gå på kino. Noe som ble ganske tydelig da jeg bestilte billetter nå istad, det var faktisk kun tre reserverte seter til storfilmen No Country for Old Men dagen etter premieren, og det var de tre helt oppe til høyre som alltid pleier å være holdt av, jeg antar det er kinoen selv som alltid holder av disse setene. Så med det i tankene har jeg ett problem med den høye prisen, kinoer er der for å bli benyttet av folket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...