Gå til innhold

Slingbox Tuner - se tv der det passer deg!


B4stian

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på bestille meg en slik sak men har ett par spm.

 

Har en parabol med dreambox. Dreamboxen er koblet til nettverket for oppdateringer. Hvordan vil dette fungere mot slingbox? Og hva med kanalskifte? Får man samme bilde hjemme som på laptop?

 

Det finnes flere versioner av boksen og lurer på hvem du vil anbefale for bruken jeg nevner

 

Takk for svar

 

M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nøye deg med samme bilde på laptopen/mobilen som på tv hjemme. Du må velge Solor eller Pro. Les om forskjellene på slingbox.com og ta den som passer deg best. :) (pro hvis du vil kople PS3/Xbox og liknende til også)

Du vil kunne skifte kanal med programvaren for det følger med utstyr i pakken som ordner den saken.

 

Anbefaler deg å ha minimum 800 kbps utlinje, helst over 1 mbps hvis alt skal gå knirkefritt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan de av dere som har bestillt ifra USA si hvilke modell de har kjøpt og om den tar PAL signaler uten problemer? Har hørt at enkelte av modellene ikke støtter PAL mens andre gjør det. Sitter med en Sony LF-PK1 LocationFree ifra USA som dessverre takler PAL signaler heller dårlig(betalte heldigvis nesten ikke noe for den der borte).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dekoderen min har bare scart ut, men jeg kan ikke se at noen av Slingboksene har scart. Er det mulig for med å koble min dekoder til en Slingbox?

 

IP

Ja, blant annet AV, Solo og Pro skal det gå fint.

Du trenger bare en overgang til kompositt (rød, hvit og gul).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Har ikke hørt om slingbox før i går, og må si jeg er facinert!

 

Jeg ønsker meg norsk TV i slovakia og dette er en kjempemulighet for meg!

 

Eneste jeg lurer på er hvordan det blir for den hjemme dersom jeg kobler slingboxen til paraboldekoderen hjemme. Vil de miste "all kontroll" på dekoderen? Må de skifte kanal via internett de også? Kan de fremdeles se TV?

 

Håper på svar!

 

Stian

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Heisann! Så vidt som jeg har skjønt (et dog litt usikker på dette) så må de/du se på det samme som de gjør, evt så kan de se det samme på som du gjør, men med pro hd så harru støtte for 4 bokser, horav 1 kan ses ekstern så om du har 2 bokser i huset (dekodere) så kan du koble begge til på slingboxen og da kan familien se på den kjipe dritten, så kan du se på den kule skiten ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Du må nøye deg med samme bilde på laptopen/mobilen som på tv hjemme. Du må velge Solor eller Pro. Les om forskjellene på slingbox.com og ta den som passer deg best. smile.gif (pro hvis du vil kople PS3/Xbox og liknende til også)

Du vil kunne skifte kanal med programvaren for det følger med utstyr i pakken som ordner den saken.

 

Anbefaler deg å ha minimum 800 kbps utlinje, helst over 1 mbps hvis alt skal gå knirkefritt.

Har du tips om noen som har god greie på Slingbox? Har flyttet og etter å ha koplet til Slingbox får jeg ikke kontakt med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...