xelag1 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Kansje litt rart men det iriterer meg noe utroligt. Er virkelig kaken i Spille : Portal en løgn ? ^^ Thats it ! Thats it ! Thats it ! Takker på forskudd
Ayb Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Spoiler for de som ikke har gått gjennom spillet Altså, du ser jo kaken når du har gått gjennom spillet, i filmen som kommer da. Den står der på et bord
xelag1 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Spoiler for de som ikke har gått gjennom spillet Altså, du ser jo kaken når du har gått gjennom spillet, i filmen som kommer da. Den står der på et bord Joda men man står aldri forann den ...
Landeplagen Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Nå vet jeg ikke hva en løyn er, men jeg tror faktisk GlaDos lagde en sjokoladekake, som vi får se etter å ha runet spillet.
ashwa Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Kaken er vel en løgn for han andre test subjecten.. for han klarte jo ikke å gå løpet ut... og etter hvert så fikk han vrangforestilling om at han ble lurt.. men din test subject klarte jo testinga..
JoeDohn Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Han andre klarte vel testinga han også, han var bare ikke smart nok til å hoppe av til slutt? ;P
Zappy Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Eventuelt at han klarte det, men ville ikke gå inn igjen for å fjerne teksten han tidligere hadde skrevet på veggen!
Kuroneko Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Kaken er en løgn. Den eksisterer, men det er jo åpenbart at Glados ikke har noen intensjon om å dele.
Laland Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hvorfor hadda hun invitert vennen din da? Companion Cube var jo der..
pxK Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Glados prøver jo å friste deg med en kake når du er test subject jo, "there will be a party and cake when you finish your test" eller noe den slags. aka de som før har vært der har funnet ut at de ble lurt med kaken og festen men kaken er bare en slags spøk i slutten tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå