Gå til innhold

Noen som har sett Panasonic TH-42PX80?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står i bruksanvisningen din under minnekortleser-kapitlet en oversikt over formatene som støttes.

Jeg har hverken tv eller manual i hus.... får det vel til helga.... Så jeg tenkte at kanskje noen av brukerne som har tvn kunne svare meg på mitt spm.

Lenke til kommentar

Ser Elkjøp neste uke kjører kampanje på PX80E. Er det det samme med denne som så mange TV'er at de bare pakker på ekstra bokstaver på slutten, men TV'n er den samme?

Isåfall er prisen på 9995 ikke avskrekkende, da jeg kan stikke ned på den lokale Elkjøp butikken å plukke den opp.

Lenke til kommentar

Akkurat. Isåfall er jeg imponert over at Elkjøp stiller med konkurrenrende priser på TV'er. Kan ikke si jeg har sett så mye av det. Siden jeg slipper frakt er faktisk Elkjøp det billigste alternativet på denne TV'n. Klør virkelig i lommeboka nå. Får igjen 14k på skatten også, så det klør som besatt :whistle:

Mulig jeg stikker innom Elkjøp på mandag å skaffer meg ny tv da.

 

Edit: Leif is in tha house.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Ser Elkjøp neste uke kjører kampanje på PX80E. Er det det samme med denne som så mange TV'er at de bare pakker på ekstra bokstaver på slutten, men TV'n er den samme?

Isåfall er prisen på 9995 ikke avskrekkende, da jeg kan stikke ned på den lokale Elkjøp butikken å plukke den opp.

 

Print ut tilbudet fra avhifi.no (9490) kanskje de kan matche den? Innkjøpsprisen til denne tvn er under 9k

 

-----------------------

Edit:

Jeg kjøpte min 42px80 på netonet.no for 9490+599 i frakt. Fekk plasmaen i går og er så langt veldig fornøyd.

Tollpost har merket den med skade da den ble frakteet fra oslo til ålesund liggendes! Men den ser ikke ut til å ha tatt skade av det siden den fungerer.

 

Netonnet har nå skrudd opp prisen til 9890,- Men tvn kan fåes hos avhifi.no til 9490,- enda.

Endret av huldal
Lenke til kommentar

Internettbutikk. De kommer ikke til å matche. Frakt fra nettet = høyere pris enn 9995,- uansett.

 

Om innkjøpsprisen på tven er 8500,- så går butikken rimelig i tap ved å selge den til 10 000,- da det er 2000,- i moms på et salgt til 10 lapper ;).

 

Problemet med elkjøp er at de har et begrenset antall TV'er.

Viser seg ofte umulig å få tak i de varene de reklamerer mest med.

Men man kan være heldig.

Stemmer ikke. God tilgjengelighet på panasonicen for øyeblikket, og annonsegarantien vår er på 3 dager. Det vil si at om vi går tom innen de 3 første dagene, så får du reservert, og klarer vi ikke skaffe innen en uke, så får du en bedre tv til samme pris. Evt en kompensasjon, om du ønsker å vente på akkurat denne tven.

 

Vi ønsker jo klart at du heller kjøper hos oss enn hos en annen butikk - og tilgjengeligheten er som sagt god på denne tven :).

Lenke til kommentar

Virker som om skjermen ikke er revolusjonerendes bedre en px70, men nå har vel ikke komt noen formelle tester som sammenligner desse.

Er gode tilbud på px70 for tiden, men kanskje det er verdt oppgraderingen...

Endret av HBK
Lenke til kommentar
Internettbutikk. De kommer ikke til å matche. Frakt fra nettet = høyere pris enn 9995,- uansett.

 

Om innkjøpsprisen på tven er 8500,- så går butikken rimelig i tap ved å selge den til 10 000,- da det er 2000,- i moms på et salgt til 10 lapper ;).

 

Problemet med elkjøp er at de har et begrenset antall TV'er.

Viser seg ofte umulig å få tak i de varene de reklamerer mest med.

Men man kan være heldig.

Stemmer ikke. God tilgjengelighet på panasonicen for øyeblikket, og annonsegarantien vår er på 3 dager. Det vil si at om vi går tom innen de 3 første dagene, så får du reservert, og klarer vi ikke skaffe innen en uke, så får du en bedre tv til samme pris. Evt en kompensasjon, om du ønsker å vente på akkurat denne tven.

 

Vi ønsker jo klart at du heller kjøper hos oss enn hos en annen butikk - og tilgjengeligheten er som sagt god på denne tven :).

 

Liten link til elkjøp der det i dag står: Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig.

Og jeg ser at de fleste elkjøp butikkene ikke har den på lager. Ikke min lokale heller.

Men nå er ikke jeg på jakt etter ny TV.

Endret av hans A
Lenke til kommentar

til min store skuffelse gjaldt ikke denne kampanjen den lokale Elkjøp butikken, som heller ikke hadde denne inne. derimot hadde de en PX70 til 13k. Den lokale Elkjøpen er skikkelig søppel. Høye priser generelt( var mye billigere på elkjøp når jeg bodde i tr.heim og var et heller labert utvalg.

Lenke til kommentar

Jeg så demo av 42PZ85 og 42PX80 i dag og ser ut som det blir dyrt for meg :-)

De viste demo av digital tv, Blu-ray og pc-bruk. På Blu-ray kjørte de samme film på begge med en HDMI-splitter. Her var bildet på 42PZ85 merkbart bedre; oppløsningen selvsagt, klarhet på menyteksten (pixlete på PX80), ingen hakking ved rask panorering.

 

Men PX80 så utvilsomt bra ut den også, sortnivå var klin likt feks.

Endret av MortenS
Lenke til kommentar
til min store skuffelse gjaldt ikke denne kampanjen den lokale Elkjøp butikken, som heller ikke hadde denne inne. derimot hadde de en PX70 til 13k. Den lokale Elkjøpen er skikkelig søppel. Høye priser generelt( var mye billigere på elkjøp når jeg bodde i tr.heim og var et heller labert utvalg.

Mindre butikker i utkantstrøk vil det være forskjeller i utvalg og tilgjengelighet på ja..dessverre.

Lenke til kommentar
til min store skuffelse gjaldt ikke denne kampanjen den lokale Elkjøp butikken

Javel, men i den digitale kundeavisen til Elkjøp står det "Hos Elkjøp får du samme pris på nett og i butikk". Kanskje du skulle ta deg en tur og dra de litt i øra.

Lenke til kommentar
til min store skuffelse gjaldt ikke denne kampanjen den lokale Elkjøp butikken

Javel, men i den digitale kundeavisen til Elkjøp står det "Hos Elkjøp får du samme pris på nett og i butikk". Kanskje du skulle ta deg en tur og dra de litt i øra.

I den samme avisen har du full oversikt over hvilke butikker kampanjen gjelder, samt at den setningen henspeiler på at du kan velge å kjøpe de annonserte produktene på elkjøp.no istedenfor å dra på butikken.

 

EDIT: Her er forresten butikkene kampanje uke 15 gjelder for:

http://paperless.schjarven.no/elkjop/stores15.html

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
(snip)...samt at den setningen henspeiler på at du kan velge å kjøpe de annonserte produktene på elkjøp.no istedenfor å dra på butikken.

 

Det står ikke noe forbehold i annonsen om at dette bare gjelder den ene veien. Slik annonsen er utformet gir den lovnad om at kundene skal få samme pris på alle varer i butikken som det annonseres på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...