Gå til innhold

Detaljer om Aliens-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med co-op mode for opptil 4 spillere! Kan det bli bedre?:)

 

Dersom dem får til dette skikkelig så ser jeg frem til noen skikkleig nervepirrende timer foren PC-en med kompisene:)

 

Tror nok dem får til stemningen også, bare dem ikke lager et nytt doom3 der man må springe rundt med lommelykt hele tiden. Det ble jeg så lei av at jeg droppa hele spillet.

Lenke til kommentar

Prøvde AVP2 her om dagen med lys skrudd av og sourround på fullt, Å herregud holdt på og drite på meg... Selv om spillet er gammelt og har litt crappy grafikk er atmosfæren i spille helt utrolig. Håper de kan få til en relativ god story og få til den gode stemningen som AVP2 har.

Endret av FranzJeger
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Aaaahhh, minner !

 

Som tidlig tenåring så jeg og noen kamerater Alien på VHS like etter den kom. Slo av lyset og satt pent i sofa'n med brus på bordet. Ikke en sjel sa et ord, helt stive av skrekk hele gjengen. Så, midt under en gå-og-let-etter-beistet sekvens hoppa katta i huset opp på stuebordet rett foran oss... reaksjonen fra oss allerede vettskremte var uten sidestykke.

Ingen opplevelse jeg har hatt siden har vært i nærheten.

 

Nåvel, håper dem lager detta bra, alle muligheter for å skape omgivelser som vil trollbinde oss.

Lenke til kommentar

Så ikke bare får vi endelig et spill utelukkende basert på Alien-universet, som for øyeblikket ser fordømt bra ut (utfra noen screenshot-scans og det faktum at det er Gearbox som jobber med det, som har lang erfaring med FPS-sjangeren og gjort en fabelaktig jobb så langt), men de slenger også med en co-op mode. Det er rett og slett noe av det mest fantastiske jeg har hørt på lang tid, og for min del gikk forventningene i taket nå. Håper virkelig Gearbox klarer å levere varene som de har gjort de siste årene, og gi Alien-franchisen det løftet det så inderlig fortjener.

Lenke til kommentar
Aaaahhh, minner !

 

Som tidlig tenåring så jeg og noen kamerater Alien på VHS like etter den kom. Slo av lyset og satt pent i sofa'n med brus på bordet. Ikke en sjel sa et ord, helt stive av skrekk hele gjengen. Så, midt under en gå-og-let-etter-beistet sekvens hoppa katta i huset opp på stuebordet rett foran oss... reaksjonen fra oss allerede vettskremte var uten sidestykke.

Ingen opplevelse jeg har hatt siden har vært i nærheten.

 

Hehe! Ikke si at katten her Jonesy, tilfeldigvis ^^ ? :-O)

 

Nå aner ikke jeg hvilken spillmotor de bruker (dukker vel opp info etter hvert), men det burde da ikke være det største problemet å få Aliens til å se "shiny" og ekte ut, samtidig som at man får se litt sikling på nært hold? =)

oo...grøss! ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Aaaahhh, minner !

Som tidlig tenåring så jeg og noen kamerater Alien på VHS like etter den kom. Slo av lyset og satt pent i sofa'n med brus på bordet. Ikke en sjel sa et ord, helt stive av skrekk hele gjengen. Så, midt under en gå-og-let-etter-beistet sekvens hoppa katta i huset opp på stuebordet rett foran oss... reaksjonen fra oss allerede vettskremte var uten sidestykke.

Ingen opplevelse jeg har hatt siden har vært i nærheten.

Hehe! Ikke si at katten her Jonesy, tilfeldigvis ^^ ? :-O)

:)Nei, men den burde kanskje ha blitt omdøpt etter den episoden. Jeg hadde et anstrengt forhold til dyret ei lang tid etterpå.

Nå aner ikke jeg hvilken spillmotor de bruker (dukker vel opp info etter hvert), men det burde da ikke være det største problemet å få Aliens til å se "shiny" og ekte ut, samtidig som at man får se litt sikling på nært hold? =)

oo...grøss! ^^

Jeg er litt skeptisk pga uttrykket FPS om dette spillet. Greit med FP, men håper det blir lite S. Alien (aldeles fantastisk film) som spill fortjener først og fremst en stemning av klaustrofobi og uhygge ikke skyting i tide og utide. Jeg vil helst ha ett veldig smart beist å kjempe mot og ikke tohundreogørtåførti raske idiot aliens.

Lenke til kommentar

Dette blir nok brae greier! Husker AvP og marines *grøss*. Ein setting eg virkelig hadde likt i et sånt spill hadde vært ein åpen base der man skal overleve i nokken dager (litt dead rising setting), bare d e to-tre smarte aliens til stede som vil vandre tilfeldig og etter dine og lagkameratene sine handlinger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...