Gå til innhold

"Guitar Hero: Aerosmith" i juni!


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konseptet har mykje å gå på, det er jo sånn sett ganske einsformig, men så lenge det er låter der ute vil folk kjøpe. Eg er ikkje så glad i spel som er basert på kjendisar, GH Aerosmith og U2 er ikkje heilt det eg kan tenke meg. GH4 har eg derimot trua på, håpar det blir mykje rock som i GH3.

 

Edit: Skulle skrive noko meir, men eg vart så forstyrra av Scrubs at det forsvant.

 

Edit2: Kom på det. Eg har sansen for korleis GH3 er laga, du har sjølvsagt eit mål med spelet og det er delt inn i konsertar. Det er veldig lite miks maks ut over det, nokre korte snuttar med video etter kvar konsert. Kjempegreier, men eg er redd det blir meir av den slags med spel basert på band.

 

Hadde det derimot vore eit av mine favorittband som var avtitla på spelet: :dribble:

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Guitar Hero 2 er faktisk det beste låtvalget etter min vurdering..

GH3 er faktisk vanskeligere på medium enn GH2

Men savner 360 min som er på rep for 2 gang, og det er der jeg har GH2 og GH3, men har FOF til pc men det lagger så sykt på dem sangene jeg lager der og spiller på :(

 

Håper GH4 får bedre utvalg en forgjengerne!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Fullstendig enig med archongamer. Liker ikke tendensene de begynner å vise nå, med å virkelig dra GH ned i melkekumøkka. Hvis de så inderlig vil tjene penger på Aerosmith og U2, kunne de jo like så gjerne solgt en haug med sanger som DLC. Jeg er meeeeget skeptisk til det å utgi GH som baseres på band. Vil heller se at de baserer utgivelsene på sjangere da.

Lenke til kommentar

Aerosmith kan bli bra det, det er kult å oppdage ny musikk gjennom å "spille" den selv, og Aerosmith har et stort potensial, siden jeg har hørt kun 3 sanger ca. av de.

Sing for the moment f.eks blir fett å spille!!

Hvilke andre sanger gleder vi oss til??

 

Men håper de velger et band mer etter min smak neste gang.

 

Dessuten er det jo bare greit de melker Guitar Hero, da blir det mer å spille for oss!!

Håper de melker det til jeg er lei av hele konseptet..

Lenke til kommentar

Eg har kun prøvd GH3, men i mine auge er det bortimot perfekt.

 

Du har enkel rock/pop rock i Heart, Foghat, The Smashing Pumpkins, Pat Benatar og Poison.

Instrumentale låter i forskjellige utgåver, Muse, Cliffs of Dover, Santana, Cult of Personality, ZZ Top.

Metall, White Zombie, Metallica, Iron Maiden.

Litt meir heavy metall, Slipknot, Disturbed, Slayer.

 

Det er jo genialt, Guitar Hero med poplåter hadde ikkje blitt noko bra, du må halde deg innanfor rocken om det skal være noko kjekt. Spel med eitt band som grunnlag som har eit fleirtal av låter samtidig som at det er stor variasjon på resten er for så vidt greit, men det må ikkje bli for mykje av, i dette tilfellet, Aerosmith.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har det kommet ut? Hvis ikke, når kommer det?

 

EDIT: 27. juni

EDIT2: På Elprice, Spaceworld og gameZone står det at man får med faceplate og tourbook på forhåndbestilling. Det står det samme på alle sidene (ordrett det samme). På CDON står det ikke noe, men det gjelder vel der og? CDON blir billigst inkl. frakt. Tenker på inkl. gitar.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Hvordan i h***** greier de å snike inn Kinks, Clash og selveste New York Dolls i ett usselt Aerosmith spill?

 

Må si GH3 skuffet hos meg, både spillbarheten og låtmateriale var dårligere enn GH2.

Utvalget av låter på psn er også bedritent, av det patetiske utvalget er det eneste Motorhead som duger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...