Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skavold skrev (7 timer siden):

Oh, boy. Her var det mye rart. Men jeg bet meg merke i denne setningen nederst i annonseteksten:

Vi i Gotham Garage AS tar 500 kr i omkostninger for å skrive en kontrakt. Denne summen er godt beskrevet i kontrakten og kommer i tillegg til kjøpesummen av kjøretøyet.

Pussig opplegg ...

PS: Legg også merke til skrujernet som holder panseret oppe!

Det går fint, for jeg som kjøper tar også 1000kr i omkostninger for å skrive en kontrakt. Denne summen er godt beskrevet i kontrakten og trekkes i fra kjøpesummen av kjøretøyet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
11 hours ago, kremt said:

En av de mest latterlige feil prisingene jeg har sett. 130 tusen over nest dyreste tilsvarende modell.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=113222234

Den bilen har vært kommentert et annet sted tidligere, annonsen ligger der som et spøkelse og har gjort det lenge. Prisen var ikke helt feil en gang i tiden, men det har nok gått skeis et sted om du ser på heftelsene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
14 hours ago, E.C. said:

Den bilen har vært kommentert et annet sted tidligere, annonsen ligger der som et spøkelse og har gjort det lenge. Prisen var ikke helt feil en gang i tiden, men det har nok gått skeis et sted om du ser på heftelsene.

Skulle til å påpeke at det er fort gjort å la seg lure av registrerte heftelser fordi disse blir stående med sin initielle verdi helt til de er ferdig nedbetalt, så om man feks har lånt 400,000 med sikkerhet i bilen for selve kjøpet vil det fortsatt stå 400,000 i heftelse selv om bilen er nesten ferdig nedbetalt og det gjenstår kun et ubetydelig beløp på lånet.

...men så ser jeg at den nyeste heftelsen er en utleggsforretning. Yikes. Får si som Iron Maiden: "Run to the hills"

Lenke til kommentar
TheAvatar skrev (På 7.11.2021 den 13.08):

alt for høy pris for noe slikt som i disse dager anses som å være trege, svært dyre og utdaterte biler.

0-100 på 5.8/250kmt - er det tregt?

Bilen er utdatert I dagens sammenheng, det er det ingen hybrider fra 2015 som ikke er. Utover det er den både billig, driftssikker utrolig populær og rask 👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...