Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

11 minutes ago, Fleskefjeset said:

OK, så oppsummert så er altså en potensiell kjøper av en "one-of-a-kind" Hyundai (jada, det skjærer litt i ørene mine også) bedre tjent med å kjøpe en Tesla model 3 fordi det ikke er et Hyundai-miljø i Tromsø, annenhver bil man ser på veien i Tromsø er en Tesla, og den er ikke noe stas på dragrace. 

Nice.

Nei, sier at Ola Nordmann som spaner finn etter en sportslig bil er mere tjent med å kjøpe en ny Tesla enn en 8år gammel Hyundai.

Bilen har tydeligvis ikke rørt noe på seg på 4 år heller ifølge denne artikkelen om bilen fra 2016:
https://www.tv2.no/a/8743830/

Undres på hva som er historien bak.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Sletttet+98134
Complexity skrev (Akkurat nå):

Nei, sier at Ola Nordmann som spaner finn etter en sportslig bil er mere tjent med å kjøpe en ny Tesla enn en 8år gammel Hyundai.

Bilen har tydeligvis ikke rørt noe på seg på 4 år heller ifølge denne artikkelen om bilen fra 2016:
https://www.tv2.no/a/8743830/

Sukk. Tror du virkelig at en helt vanlig mann i gata som er på jakt etter en "sportslig bil" vurderer den Hyundaien som et reelt alternativ? Om den noengang blir solgt så blir det nok 99,99% sannsynlig aldri skilter på den. KJØP HELLER EN TESLA ASS

Lenke til kommentar
Fleskefjeset skrev (På 19.5.2020 den 22.21):
Complexity skrev (På 19.5.2020 den 22.16):

 

Sukk. Tror du virkelig at en helt vanlig mann i gata som er på jakt etter en "sportslig bil" vurderer den Hyundaien som et reelt alternativ? Om den noengang blir solgt så blir det nok 99,99% sannsynlig aldri skilter på den. KJØP HELLER EN TESLA ASS

Hvorfor ikke? Er en helt kurant sportsbil for mange, og jeg kan godt se for meg at en som er ute etter en slik bil fint kan velge mellom den Hyundaien og en ny Model 3 ?

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
FrihetensRegn skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke? Er en helt kurant sportsbil for mange, og jeg kan godt se for meg at en som er ute etter en slik bil fint kan velge mellom den Hyundaien og en ny Model 3 ?

Har du lest de siste sidene i tråden du skriver i?

Lenke til kommentar
On 5/21/2020 at 7:29 AM, FrihetensRegn said:

Hvorfor ikke? Er en helt kurant sportsbil for mange, og jeg kan godt se for meg at en som er ute etter en slik bil fint kan velge mellom den Hyundaien og en ny Model 3 ?

Du fikk med deg at det er snakk om en 12 8 år gammel bil?

Sportsbil er det heller ikke, i beste fall er det en GT.

Endret av Snylter
Lenke til kommentar
Snylter skrev (5 timer siden):

Du fikk med deg at det er snakk om en 12 år gammel bil?

Sportsbil er det heller ikke, i beste fall er det en GT.

ikke 12 år gammel bil men 2012 modell bare for å nevne det.

Det er liksom bilen ingen vil ha.. hvis den har liggi ute så lenge så kan jo mye tyde på det.

Ser ut som den kommer til å få en meget trist skjebne.

Lenke til kommentar
Snylter skrev (9 minutter siden):

Ja, en liten typo der selvsagt.

Jeg skal vurdere om den skal få en litt kulere skjebne, hadde vært en morsom bil å ha som bruksbil tror jeg. Siden ikke avgifter er relevant kan det jo være ok for meg.

Skal du ha lekebil? den har jo gått meget lite.. eneste jeg lurer på er hvor mye skade kan evt. vært gjort av å bare stå for lenge.. du vet biler skal jo kjøres med ellers får de "ståasjuka". Kompis til far hadde en E38 7-serie 740i, den stod bare over en vinter og når våren kom var det masse elektronikk som hadde tatt kvelden. Den Genesisen har jo stått en god stund så bare nysgjerrig med diverse ting på den.

F.eks. hvordan er gummi, elekronikk, oljer osv. heldigvis har den bare stått inne ser det ut som da, men ville hørt først hva de som selger har å si om dette hvis du er interessert, veldig kjedelig å kjøpe noe sånt hvis man må fikse på ting, etter kjøp vil man jo bare tute å kjøre :)

Lenke til kommentar
25 minutes ago, tezzo said:

Skal du ha lekebil? den har jo gått meget lite.. eneste jeg lurer på er hvor mye skade kan evt. vært gjort av å bare stå for lenge.. du vet biler skal jo kjøres med ellers får de "ståasjuka". Kompis til far hadde en E38 7-serie 740i, den stod bare over en vinter og når våren kom var det masse elektronikk som hadde tatt kvelden. Den Genesisen har jo stått en god stund så bare nysgjerrig med diverse ting på den.

F.eks. hvordan er gummi, elekronikk, oljer osv. heldigvis har den bare stått inne ser det ut som da, men ville hørt først hva de som selger har å si om dette hvis du er interessert, veldig kjedelig å kjøpe noe sånt hvis man må fikse på ting, etter kjøp vil man jo bare tute å kjøre :)

Jeg er ikke så redd for slikt, kan heldigvis få undersøkt den godt.. Om det er noe småtteri som ikke funker går nok det også fint, EU-kontroll har vi jo heller ikke så :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...