Gå til innhold

Condemned 2 - Nye klipp + Review


Gorthaur

Anbefalte innlegg

EDIT: Gametrailers sin Omtale

er nå ute.

Svakhetene i spillet er nesten som ventet, men langt fra ille nok til at jeg dropper å kjøpe det.

 

 

 

--------

 

 

En rekke nye klipp fra Condemned 2 er nå ute.

Spillet slippes om under en måned og blir, dersom det lever opp til mine forventninger, en kandidat til årets spill for undertegnede.

 

 

 

 

url="http://www.gametrailers.com/player/30572.html"]Condemned 2 Opening Cinematic[/url]

Jeg gleder meg!

 

Knock Out Gameplay HD

Blir spennende å se hvor bra det kommer til å fungere med fist fights.

Elsker i det minste enviromental kills.

 

Gory Gameplay HD

Er litt skeptisk til at det kan bli overdreven bruk av slow motion, men gledelig at det er flere gjenstander som kan brukes som våpen.

 

Investigation Gameplay HD

Godt å se at denne delen av spillet ikke er like automatisert og enkel som i det første.

 

Gunplay Gameplay HD

Flere våpen og bedre lyd virker det som. Håper uansett man finner like lite ammo i dette som i forgjengeren. Stemningen blir noen hakk jævligere med en plank i hånda fremfor ei hagle.

 

Brawl Gameplay HD

BRUTALITY!

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Condemned 1 koster ikke mer enn 200 kroner på platekompaniet nå.

Er i alle fall et spill jeg mener bør være i alle 360-eiere sin spillsamling, forutsatt at du ikke driter på deg av litt angst.

 

Må innrømme at jeg gru-gleder meg ganske mye til neste måned.

Uansett hvor tøff jeg ønsker å være så mistenker jeg flere overdoser av kraftig paranoia ved gjennomspilling.

Lenke til kommentar

I enern skulle man ta en seriemorder. For å kunne gjøre det, var man nødt til å oppholde seg på en del lumske steder, hvor uteliggere og narkiser regjerte. Disse var, i tillegg til å være ruset, ekstra aggressive pga. diverse hendelser.

 

Så, i bunn og grunn, måtte man slakte ned et hundretalls av samfunnets avskum for å ta en seriemorder med rundt ti liv på samvittigheten. Joda, spillet er vel kanskje ikke uten sin del av ironi, men det er fantastisk morsomt å spill ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...