Gå til innhold

Compiz 0.7.0 er ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra og høre at det snart kommer ny versjon. Har selv ikke hatt noe problemer med CompizFusion etter at 7,10 ble installert, men klart, at de fortsetter og gjøre den mer stabil og fortsetter gjøre den bedre skal man jo ikke klage på.

 

Men hva betyr denne:

Gtk-window-decorator (for Gnome) kan nå reagere på musets hjul, midtre og høyre-knapp.

Lenke til kommentar
Er det mulig og bruke dette sammen med Windows Xp + KDE for windows?

Nei, også heter det <<å bruke>>.

 

Personlig syns jeg det er greit at utviklingen går videre, men ser ikke behovet for et 3Dmiljø på skrivebordet. Dropp det fæle ubuntu greiene og bytt til Arch med openbox ;)

Lenke til kommentar
Er det mulig og bruke dette sammen med Windows Xp + KDE for windows?

Nei, også heter det <<å bruke>>.

 

Personlig syns jeg det er greit at utviklingen går videre, men ser ikke behovet for et 3Dmiljø på skrivebordet. Dropp det fæle ubuntu greiene og bytt til Arch med openbox ;)

grunnen til at det ble og var fordi jeg skrev noe annet først :p også drev jeg å retta på det også kom jeg bort feil tast :p

Lenke til kommentar
2D fanget på overflaten av en 3D-kube. Jeg er ikke imponert... Det er fortsatt bare kjedelig 2D. Den dagen OS-et er inni kuben derimot... Eller skjermen er et rom man kan strekke hånda inn i...

Ikke imponert jeg jeg heller...Det er fortsatt bare en kjedelig pingvin. Men hadde bakgrunnsbildet vært av en kamel eller en fisk derimot. Den dagen pingvinen danser eller hopper opp og ned...

Lenke til kommentar

Bruker Zoom og kuben en god del. Kuben er litt lettere/effektiv å bruke når du skal endre fra et virtuelt skrivebord til ett annet og Zoom er sabla digg når du sitter i senga fremfor kontor-stolen for å skrive. Må også si at jeg digger Expo og Scale plug-innen en del. Også er det jo et pluss at alt ser finere ut, spesielt når du kjører matrix koden som bakgrunn istedenfor standard bakgrunnsbildet =P

 

Største nyheten for meg er uansett støtte for flerskjermsoppsett da dette fungerer langt ifra optimalt for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Personlig ser jeg ikke helt fordelen med et, i sannhet eller ei, tredimensjonalt skrivebord for daglig arbeid, og bruker ikke compiz.
Tja.. Det er jo nye visualiseringsmuligheter, og der er et potensiale etter min mening. Pr idag ser ikke jeg heller den store nytten i det, men forhåpentligvis finner noen ut en virkelig snedig vri på arbeidsflyten etter hvert :) Endret av ibrotha
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...