Gå til innhold

hvordan komme videre fra Appollo square i bioshock?


Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg står fast i spillet, skal drikke lot192, men får det ikke.

Hva skal jeg da gjøre for å komme videre, har prøvd å komme meg inn i heisen hvor toglinja er, men blir skjøvet tilbake av en usynlig kraft, sikkert fordi jeg ikke har utført ferdig oppdragene. Kan noen hjelpe meg.

 

På forhånd takk.

Endret av tosson
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo

Takker, har fått tak i Lot129 hos hos Fontaine, men jeg får ikke tatt flasken hos Dr. Suchong i Apollo Squarepga pga at jeg antagelig har nok fra før, og hva gjør jeg så når jeg ikke får tatt flasken for å gå videre.Er jeg nødt til å ta flasken her, eller er det noe annet jeg ikke finner hos Dr. Suchong? Leder pilen leder fortsatt tilbake når jeg går ut av klinikken hos Dr. Suchong i Apollo Square

Endret av tosson
Lenke til kommentar
Hallo

Takker, har fått tak i Lot129 hos hos Fontaine, men jeg får ikke tatt flasken hos Dr. Suchong i Apollo Squarepga pga at jeg antagelig har nok fra før, og hva gjør jeg så når jeg ikke får tatt flasken for å gå videre.Er jeg nødt til å ta flasken her, eller er det noe annet jeg ikke finner hos Dr. Suchong? Leder pilen leder fortsatt tilbake når jeg går ut av klinikken hos Dr. Suchong i Apollo Square

 

Hm...hørtes rart ut dette. Jeg hadde ihvertfall ingen problemer med å ta flasken fra Suchong. BioShock skal såvidt meg bekjent, være temmelig fritt for bugs også. Dette var merkelig. Hva står det i objectives-feltet?

Lenke til kommentar
Hallo

Jeg står fast i spillet, skal drikke lot192, men får det ikke.

Hva skal jeg da gjøre for å komme videre, har prøvd å komme meg inn i heisen hvor toglinja er, men blir skjøvet tilbake av en usynlig kraft, sikkert fordi jeg ikke har utført ferdig oppdragene. Kan noen hjelpe meg.

 

På forhånd takk.

 

Du må gå opp stigen der på siden av den dingsen, så ser du en merkelig tingest du kan trykke på så det kommer et blått lys. Så går alarmen, og noen vakter kommer ut av den store porten nedenfor den kassa med søppel. Hopp inn der, så kommer du rett inn i medical center og kan hente alt du kan ønske deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...