Gå til innhold

ps3 spill som du har?


deathfuck

Anbefalte innlegg

Gran Turismo 5: Prologue: 7/10 Pen grafikk, men kjørefølelsen er ikke på topp.

Rock Band: 9/10 Genialt spill, med godt utvalg av gode sanger. Det som trekker ned er den noe irriternde lyden som kommer når du slår på trommene.

GTA 4: 5/10 Mye av det samme som de forrige, og til tider veldig gjenntakende missions.

Endret av Blodtann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er i hvert fall de helt sikre spillene, og i tillegg har jeg tenkt litt på Viking, Enchanted Arms og Lair (som jeg skrev over). Får også av og til en litt merkelig lengsel etter et bilspill (selv om det siste bilspillet jeg spilte var et elendig spill på Windows 95) så kanskje GTA 5 prologue blir kjøpt inn som en test.

 

Jeg anbefaler Uncharted: Drakes fortune og GTA4

 

Det er de jeg var sikre på og. Men takk for anbefalingen. :)

Det blir jo for det meste subjektivt til slutt, men det er greit å se hva folk mener om de forskjellige spillene. Om det eneste andre klager på er ting jeg liker f.eks. så er det jo et sikkert kjøpt for det.

Skulle også gjerne ha prøvd MGS 4, men siden jeg ikke har spilt de tidligere spillene så kommer jeg ikke til å skjønne noe som helst, og da blir det ikke like morsomt. Men det er interessant å se at det anmeldere ofte klager over i det spillet er lange cutscenes, og det er noe jeg absolutt elsker.

Så det er greit med en slik tråd når folk skriver hvorfor de liker/misliker spillene så ser jeg om det er noe jeg vil være enig i når jeg spiller selv.

Lenke til kommentar

Hvem jeg har?

 

Assassins Creed - et spennende spill man dessverre blir fort lei. Pluss for en god historie.

 

GTA 4 - så langt er det et spill som bare overrasker og overrasker.

 

GT5: Prologue - bilspill"demo" av høy kvalitet. Elsker det, og særdeles grafikken.

 

Uncharted - beste PS3only til nå. Grafikken, historien, gameplay, alt topper!

 

Warhawk - beste PS3only online spillet. Gøy nytt, gøy ennå.

 

FIFA 08 - elsker du fotball, elsker du dette. Til tross for småfeil.

 

TES: Oblivion - hva skal man si? stort spill, nå for en stor konsoll.

 

Stranglehold - action på høyt plan, men man blir lei.

 

Singstar - eh, trenger jeg si noe? Forspiel + jenter + singstar.

 

Motorstorm - tøft som nytt, men føles gammelt ut nå. Ble egentlig ganske fort lei.

 

Army of Two - en kompis som elsker actionspill? Kjøp dette, anbefales i coop.

 

Resitance - Tøft i første gjennomgang, helt greit andre.

 

Guitar Hero III - musikkspillet alle elsker, eller bør elske. Nå med enda sterkere soundtrack.

 

Super Stardust HD - herregud, så avhengighetsskapende. Et must for alle, på PS Store.

PAIN - gøy de første timene. Ellers bare morsomt veldig, veldig seint på natta.

 

Tekken 5 - et av de bedre kampsportspillene, funker bra som kompisspill.

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Her er min foreløpige liste:

 

Oblivion: Ikke spilt nok

 

Resistance: Veldig gøy spill, men føles litt out of date; 7/10

 

Burnout Paradise: Hopp inn, kjør, gå online. Spillet leverer sakene, men til syvende og sist føles det som om en bare kjører rundt hele tiden med lite mål og mening. Ikke misforstå, det er et knall spill, men det har sine begrensninger; 8/10

 

Condemned 2: Bloodshot: Ikke spilt

 

TimeShift: Faktisk en solid FPS, men elendig story-formidling. Slitsomt i starten, men når en får taket på timeshift-mulighetene blir det veldig gøy; 7/10

 

Ratchet & Clank: ToD: Ekstremt gøy spill som man sitter med et smil om munnen hele veien, klarte ikke legge fra meg kontrolleren; 9/10

 

GTA4: Trenger vel ikke si mer; 10/10

 

Colin McRae: DiRT: Kanon bilspill, veldig morro; 8/10

 

Half Life: Orange Box: Veldig mye for pengene, har ikke fått prøvd Team Fortress, og det er mye tekniske problemer med Half Life 2, men alt i alt er det veldig bra; 8/10

 

Uncharted: Drake's Fortune: Glimrende på alle punkt, men det er litt for kort; 9/10

 

Heavenly Sword: Gudommelig grafikk, god story, men dessverre alt for repetitivt; 7/10

 

Call of Duty 4: Veldig gøy single player, veldig gøy online, men jeg er ikke helt onlinetypen. 9/10

 

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots: Ikke spilt nok

 

FIFA09; Ikke spilt nok

 

LittleBigPlanet: Utrolig artig. Sykt sjarmerende spill. Det leverer en solid spillopplevelse, men det gir deg aldri den HELT ultimate følelsen. Spillet har også en del gameplayproblemer som blir litt irriterende. I tillegg tror jeg neppe jeg kommer til å spille dette mye etter at trophyene er i boks. Det er mange kule online brett, men det blir aldri mer enn "oi, det var et stilig brett". Dog er det definitivt årets julegave; 9/10

 

Rock Band: Etter litt over et år med intens Guitar Hero traff jeg veggen etter å ha spilt gjennom dette på medium med trommene. Det er utrolig greit å ha til vorspiel og når en har gjester, men det blir aldri til at en sitter seg ned aleine; 8/10

 

Bioshock: Veldig godt fortalt, sinnsykt kult gameplay, KJØP DET!; 9/10

 

Dead Space: Utrolig gjennomført spill. Storyen er på topp, og spillet er vanskelig å legge fra seg. Eneste som hindrer topscore er til tider clunky gameplay og at skremslene av og til mister sin effekt; 9/10

 

Far Cry 2: Ikke spilt.

 

Fallout 3: Ikke spilt nok.

 

Dark Sector: Ikke spilt.

 

Brothers in Arms: Hell's Highway: Ikke spilt.

 

Overlord: Raising Hell: Overlord er komisk, gøy og lett å sette seg ned med. Jeg har ikke fullført spillet, men har ikke mye igjen. Noe av spillets problem ligger i at det ikke er et guiding system rundt på de store områdene, og det er vanskelig til tider å vite hvor en skal. Utenom dette er spillet så og si feilfritt. Det gir stor spilleglede; 8/10

 

Battlefield: Bad Company; Ikke spilt.

 

 

PSN-spill jeg har:

 

PixelJunk Eden: Ikke spilt nok.

 

Super Stardust HD: Virkelig gøy. Avhengihetssikkert. Og nå enda bedre når trophies er på plass; 8/10

 

PixelJunk Monsters: Meget godt spill. Anbefales, spesielt til de som trenger et spill til å spille sammen med dama; 9/10

 

PixelJunk Racers: En blir avhengig og det er gøy... en stund; 6/10

 

Bionic Commando Rearmed: Maksimalt for pengene får du her med et fantastisk gjennomført spill!; 9/10

 

The Last Guy: Ikke spilt nok

 

flOw: Chill fra ende til annen, ikke mer å si. Vil du slappe av, kan du like godt slappe av med dette; 8/10

 

 

 

Disse har jeg hatt:

 

Medal of Honor: Airborne: Har sine stunder der det virkelig er gøy, men det ender som oftest opp med at en blir plaget av MANGE idiotiske ting med spillet, og spesielt checkpoint og oppdragssystemet. At EA turde å gi ut dette like etter Call of Duty 4 er rett og slett ufattelig; 5/10

 

Kane & Lynch: Dead Men: Grei underholdning i 6 timer en søndag, men lite motiverende og en av de verste sluttene på et spill noen gang; 5/10

 

Jericho: Kom meg 1/3 gjennom spillet før jeg skjønte det ikke var verdt mer av min spilletid. Umotiverende, dårlig AI, lite variasjon i brett og fiender, men spennende med mye forskjellige lagkammerater; 4/10

 

F.E.A.R: Etter SÅ mange dårlige anmeldelser, kommer jeg fra spillopplevelsen med et mye bedre syn på F.E.A.R. Jeg har riktig nok ikke prøvd PC eller 360 versjonene, men spillet funker til det det skal. Skremme vette fra deg. Det var sånn at når jeg var ferdig, så føltes det som et mareritt jeg aldri skulle våkne fra, men kom levende fra det likevel. Derimot må jeg virkelig si at storyformidlingen, gjennom telefonsvarere og informasjon fra PCer, rett og slett ikke funker, fordi lyden er så lav (og uklar) at en ikke greier å få med seg det som blir sagt, og en blir raskt uinteressert. Godt spill; 7/10

 

Virtua Tennis 3: Gøy en stund, men blir raskt repetitivt og lite motiverende; 5/10

 

The Darkness: Dystert, voldlig, mye sjarm, god story; 8/10

 

Rainbow Six: Vegas: greit taktisk fps; 6/10

 

GT Prologue: Kjørte et løp, og rotet litt rundt på menyen, det var nok til å aldri slå dette på igjen; 3/10

 

Assassins Creed: Overhypet, repetitivt, og føles som ingenting nytt skjer etter spilling i 2 timer; 6/10

 

Splinter Cell: Double Agent; Spilte for lite, men det gav meg avsmak på hele Splinter Cell serien.

Endret av aleksander_sk
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

fra de jeg liker best ca:

Rock Band - herlig, bedre musikk spill finner man ikke! (enda)

 

Uncharted - er nevnt nok ganger i løpet av tråden

 

COD4 - Rimelig bra singleplayer,herlig online!

 

Burnout - Alltid morsomt å kræsje biler!

 

Skate - Avslappende og herlig spill, godt søndags spill!

 

Ratchet & Clank (begge) - Perfekte plattformere!

 

Orange Box - klassikere, og høy verdi for pengene-1

 

Bf: Bad company - litt samme greia som COD4, men langt ifra like bra imo

 

Heavenly Sword - Egentlig herlig, men det er litt kort, liker historien

 

Folklore - blir litt ensformig i lengden, men bra

 

Resistance FOM - mitt første PS3 spill, imponerte! dog ikke så gøy nå.

 

GH: aerosmith - ikke noe å anbefale om du ikke liker bandet mye!

 

De jeg ikke har spilt nok til å ha skikkelig mening om

 

Assasins Creed - virker greit, men ble fort lei

 

Warhawk - startet kjedelig for meg, og la det fort vekk, men etter

trainingen som har kommet, har det blitt veldig gøy!

 

MGS4 - fikk det med bundlen jeg fikk av elkjøp, putta det i ps3`n og kom ut igjen etter en halvtime.. skjønte ikke historien, men jeg skal prøve å spille de tidligere i serien!

 

Kane & Lynch, kjøpte det pga co-op så ble vi sendt hjem fra Florida..

 

Enchanted Arms - RPG tørke, men jeg var ikke desperat nok til å fortsette.

 

NBA street homecourt - venter på besøk, kjøpte det for 20$ fra VGP, aldri åpnet og det samme med:

 

COD3

the darkness

 

PSN

Pain - neeh ikke for meg egentlig..

Superstardust HD - Herlig! anbefales, trofeer passer også bra i dette spillet!

Super velocity bowling - trodde det kunne være litt likt som det i wii sports, det var det ikke.. dette var bare skuffende..

Calling all cars - morsomt, ikke spilt så mye..

 

Jeg tror det var alt..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Motorstorm: Sikkert morro, har ikke fått spilt det så mye.

Restistance FOM: Uåpnet :p

Unreal Tournament 3: spilte litt, Men har ikke giddet noe mer.

GTA4: KUNG Som vanlig!

Lego Starwars: morro, både for meg og ungene!

Burnout: kult spill. Ikke spilt så mye.

GT5 Pr: Spilt litt, glede seg til fullversjon heller.

Assassins Creed: Gjennomført morro. Kan tenke meg en oppfølger kan bli bra ;)

Lenke til kommentar

GTA IV: Genialt spill i kjent GTA still. Elsker det rett og slett. 10/10

 

MGS4: Jeg får seriøst orgasme av dette spillet. Herlig grafikk, og gameplay/historie til å matche. Den siste fighten på slutten der fikk meg til å få hakeslepp. 10/10

 

Buzz Quiz TV: Morsomt spill med venner. Liker nye funksjoner som MyBuzz, slik at nå kan vennene og jeg, faktisk se hvem som er best i fiks Simpsons Quiz. Mangler litt i Singleplayer. Buzz duden kan bli irriterende i lengden, og hvor har blitt av premiene? 7/10

 

Burnout Paradise: Must have for racingfans. Mye morro, stor frihet. God online og offline del. 8/10

 

Så får jeg Dirt, GT5 prologue, RFOM, Need for speed pro street, assassins creed, ratchet and clank og uncharted i denne/neste uke. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Motorstorm: Veldig artig, selv for meg som ikke digger bilspill. Trekker stort ned at det ikke er lokal multiplayer. 6/10

 

GTA IV: Sykt bra lagd, men litt for repetitive oppdrag. Fikk ikke samme feelen som for SA, men kan ha vært fordi det er det første GTA-spillet jeg spiller på konsoll. 9/10

 

Uncharted: Drake's Fortune: SYYYKT bra spill. Var skeptisk i starten fordi spillet fulgte med PS3en, men har nå spilt gjennom to ganger, og blir ikke lei. Bra gameplay, bra grafikk, bra story, bra voice acting, bra alt! 10/10

Ratchet and Clank: Tools of Destruction: Godt mulig det kuleste spillet på PS3 til dato. Hadde aldri spilt noe R&C før dette, og ble mektig imponert. 10/10

 

Ratchet and Clank: Quest for Booty: Kort og godt. Moro fordi det er likt TOD, mye bra platforming. 8/10

 

Resistance FOM: Nettop kjøpt, ganske gøy, gleder meg til å prøve multiplayer når jeg blir mer stødig. Pluss for vertikaldelt co op.

 

Army of Two: Veldig veldig veldig moro når man sitter sammen med en kompis og skyter løs, men kampanjen er altfor altfor altfor kort, og det er altfor mange ubrukelige våpen. 7/10

 

Tekken 5: Det beste fightingspilet som er lagd på PS3. 9/10

 

Heavenly Sword: Kult, men blir kjedelig i lengden. Liker storyen, liker grafikken. 7/10

 

Super Stardust HD: Vil ikke gi karakter på lik linje med andre spill her. SSHD er bare moro.

 

Pirates of The Caribbean: 1/10. Altfor altfor lett, altfor altfor kjedelig.

Singstar: Er singstar. Alkohol anbefales.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg PS3 i går :w00t:

 

Foreløpig har jeg bare Uncharted og Rachet & Clank.

Hva skal du med ps3 når du har den syke pcen i siggen din :p

 

Kanskje fordi att de to spilla kun er tigjenglig på ps3 :)

 

Min liste av spill:

 

MGS 4

Ratchet & Clank

GT Prologue

Uncharted

Heavenly Sword

Folklore

Singstar

Motorstorm

Resistance Fall Of Man

 

Multiplattform blir kjøpt på 360 da jeg syntes XBL er bedre enn PSN fordi alle MÅ ha headsett

Lenke til kommentar

Mine spill :

favoritter:

Ferrari Challenge: liker man bil spill er dette en must have

Gt5p: utrolig bra men elendig online del (har hørt att det skal snart

skal komme en update som skal ordne på dette)

Grid

Collin Mcrae Dirt

Uncharted drakes fortune: morsomt

Metal Gear Solid 4 : er så bra at man får en tåre i øyenkroken

 

andre spill:

Need for speed Pro street

Oblivion

Motorstorm

Formula One championchip edition

The Simpsons Game

Hevenly Sword

Genji

Folklore

Haze

Resistance Fall of man

Virtual Tennis 3

Grand theft auto 4

Assasins Creed

Thr eye of judgement

Singstar

Warhawk

Endret av forza2driver
Lenke til kommentar

Call of Duty 3 - Mitt første spill til PS3, har hatt mange fantastiske online-kamper på dette. Meget bra spill! - 8.5/10

 

The Elder Scrolls IV: Oblivion - Utrolig bra. Fantastisk grafikk, enorme områder og tonnevis av oppdrag. Har ifølge spillet tilbringt over 120 timer i Tamriel, hvor jeg faktisk fikk brukernavnet mitt her fra, heter T(h)om(as). Har også Game Of The Year-versjonen, med Shivering Isles. - 10/10

 

Harry Potter and the order of the Phoenix - For en stor HP-fan som meg er dette et drømmespill. Å oppleve Hogwarts og Harrys magiske verden i HD er en veldig god opplevelse! - 9/10

 

The Darkness - Dette spillet har jeg spilt alt for lite. Veldig bra! - 8/10

 

Rainbow Six: Vegas - Har ikke spilt dette så veldig mye heller. Har spilt en del online, da. - 7/10

 

Motorstorm - Motorstorm, ja. Det er bra, gleder meg til nummer 2. - 7/10

 

Splinter Cell: Double Agent - Dette er spillet jeg har spilt desidert minst. Tror ikke jeg har fullført første oppdrag en gang, og har bare prøvd online tre-fire ganger. Det er synd, for det virker både spennende og utfordrende. - 7/10

 

Stuntman: Ignition - Jeg likte 1'eren veldig godt, men denne var ikke noe særlig. Med nye utviklere var bilfysikken totalforandret, og "free mode"-greia var ikke like morsom. - 5.9/10

 

Warhawk - Dette spillet synes jeg er veldig vanskelig å få tak på. Har nok spilt det for lite, men finner lite motivasjon når det er såpass vanskelig å bli god. - 6.9/10

 

Skate - Tidenes beste skate-spill! (siden THUG). - 9/10

 

Call of Duty 4 - God grafikk og veldig bra, men alt for mange "idioter" online. - 8/10

 

Assassins Creed - Spennende historie og spillbarhet. God grafikk, men har ikke fengslet meg foran skjermen så enormt mye. - 7.9/10

 

Uncharted: Drake's Fortune - Dette likte jeg, veldig bra historie, gameplay og selvfølgelig grafikk. - 9/10

 

FIFA 08 - Liker FIFA-serien, men synes spillene var bedre før. - 7/10

 

The Orange Box - Denne boksen er helt fantastisk! Ikke nok med at man får hele den geniale Half-Life 2 samlingen, man får også Team Fortress 2, og et av tidenes spill: Portal. - 10/10

 

LOST - Veldig bra! - 8/10

 

Grand Theft Auto IV - Fantastisk! - 10/10

 

Unreal Tournament III - Tøft, men ikke så veldig mye mer. - 7.2/10

 

Metal Gear Solid 4 - Dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt. Helt fantastisk, overveldende, ekstraordinært og sjokkerende bra! Ingen kan slå denne unike blandingen av en fantastisk historie, fantastisk gameplay og fantastisk grafikk. Dette er spillet som gjør alle andre dataspill til infantile leketøy!* - 10/10

 

 

 

(*Setning brukt av Jorchi for å beskrive MGS2)

Lenke til kommentar

Favorittspill så langt:

 

flOw - perfekt. Genialt spill.

 

Lair - det får garantert mye pisk av anmeldere på grunn av plottet og gjennomføringen - siden du ikke blir hyllet til stadighet av en digital stemme for å slakte for fote. I tillegg dør folk på laget ditt, skurkene er fornuftige til en viss grad (og man blir fortalt historien deres), allierte er ikke nødvendigvis loyale til de idealene man forventer, man må drepe selv om en ikke vil, osv. I tillegg utroper fortelleren "frykt" som den store fienden, og det er åpenbart at kampen som blir utkjempet er om livsgrunnlaget for de to folkene etter at en større klimaendring er i gang - selv om retorikken man bruker har religiøse overtoner, osv. Men kort sagt er det en blodig fortelling som er fundamentalt anti- krigersk.

 

Forøvrig er kontrollen med sixaxis veldig god - de som ikke mestrer den har mest sannsynlig nedsatt førlighet i armer og bein, eller har ti tommeltotter. Men det går an å laste ned en patch som legger til mulighet for å bruke tommelstikkene. Selv om det ville være å ødelegge et veldig godt spill.

 

Lyden er et kapittel for seg. Effektene er uventet godt gjennomført, og musikken er tatt opp med et orkester, passer til stemningen i oppdragene, osv. Og er tatt opp i mye høyere enn cd kvalitet, noe som burde være en selvfølge når du har bluray, og greier. Grafikken er konge. Sanntids- animering av knøttsmå objekter langt borte, og ingen tåke- avkutting fem meter unna når effektene tar av, og slikt. Tydelig at dette er en ps3 eksklusiv.

 

Det sies at spillet er for kort - det er nok veldig lett å holde på i noen måneder, hvis en spiller et par timer hver dag.

 

Grand Turismo 5 prologue - er verdt det, synes jeg, selv om det er en demo. Men det går vel sikkert an å vente på fullversjonen.. Litt for få rally- brett, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Call of Duty 3 - Mitt første spill til PS3, har hatt mange fantastiske online-kamper på dette. Meget bra spill! - 8.5/10

 

The Elder Scrolls IV: Oblivion - Utrolig bra. Fantastisk grafikk, enorme områder og tonnevis av oppdrag. Har ifølge spillet tilbringt over 120 timer i Tamriel, hvor jeg faktisk fikk brukernavnet mitt her fra, heter T(h)om(as). Har også Game Of The Year-versjonen, med Shivering Isles. - 10/10

 

Harry Potter and the order of the Phoenix - For en stor HP-fan som meg er dette et drømmespill. Å oppleve Hogwarts og Harrys magiske verden i HD er en veldig god opplevelse! - 9/10

 

The Darkness - Dette spillet har jeg spilt alt for lite. Veldig bra! - 8/10

 

Rainbow Six: Vegas - Har ikke spilt dette så veldig mye heller. Har spilt en del online, da. - 7/10

 

Motorstorm - Motorstorm, ja. Det er bra, gleder meg til nummer 2. - 7/10

 

Splinter Cell: Double Agent - Dette er spillet jeg har spilt desidert minst. Tror ikke jeg har fullført første oppdrag en gang, og har bare prøvd online tre-fire ganger. Det er synd, for det virker både spennende og utfordrende. - 7/10

 

Stuntman: Ignition - Jeg likte 1'eren veldig godt, men denne var ikke noe særlig. Med nye utviklere var bilfysikken totalforandret, og "free mode"-greia var ikke like morsom. - 5.9/10

 

Warhawk - Dette spillet synes jeg er veldig vanskelig å få tak på. Har nok spilt det for lite, men finner lite motivasjon når det er såpass vanskelig å bli god. - 6.9/10

 

Skate - Tidenes beste skate-spill! (siden THUG). - 9/10

 

Call of Duty 4 - God grafikk og veldig bra, men alt for mange "idioter" online. - 8/10

 

Assassins Creed - Spennende historie og spillbarhet. God grafikk, men har ikke fengslet meg foran skjermen så enormt mye. - 7.9/10

 

Uncharted: Drake's Fortune - Dette likte jeg, veldig bra historie, gameplay og selvfølgelig grafikk. - 9/10

 

FIFA 08 - Liker FIFA-serien, men synes spillene var bedre før. - 7/10

 

The Orange Box - Denne boksen er helt fantastisk! Ikke nok med at man får hele den geniale Half-Life 2 samlingen, man får også Team Fortress 2, og et av tidenes spill: Portal. - 10/10

 

LOST - Veldig bra! - 8/10

 

Grand Theft Auto IV - Fantastisk! - 10/10

 

Unreal Tournament III - Tøft, men ikke så veldig mye mer. - 7.2/10

 

Metal Gear Solid 4 - Dette er det beste spillet jeg noen gang har spilt. Helt fantastisk, overveldende, ekstraordinært og sjokkerende bra! Ingen kan slå denne unike blandingen av en fantastisk historie, fantastisk gameplay og fantastisk grafikk. Dette er spillet som gjør alle andre dataspill til infantile leketøy!* - 10/10

 

 

 

(*Setning brukt av Jorchi for å beskrive MGS2)

 

Ser at du har gitt LOST spelet 8/10, kan du begrunne det litt mer eller? :) Er en veldig stor LOST fan når det gjelder serien :)

Lenke til kommentar
Ser at du har gitt LOST spelet 8/10, kan du begrunne det litt mer eller? :) Er en veldig stor LOST fan når det gjelder serien :)

Jeg er stor fan av serien selv, og det var tøft å se karakterene og områdene fra serien. Spennende historie, og veldig bra grafikk! Noe som trakk ned var derimot at ikke alle hadde stemmene fra serien. Charlie og Sawyers stemmer for eksempel liknet ikke i det hele tatt. Men jeg likte spillet, og anbefaler det om du er fan :)

Lenke til kommentar

Uncharted: Drake's Fortune

 

Mitt første ps3 spill,som innfridde til de grader. God historie,

god konrtoll(spesielt med DS3) og en fantastisk grafikk. Utrolig bra og med trophies enda bedre. -10/10

 

Ghost Recon: Advace Warfighter 2

 

Et taktisk skytespill, som innfridde mine forventninger til de grader.

God kontroll, et spill jeg faktisk har fullført!

- 8/10

 

The Orange Box

 

Et spill jeg ikke har hatt mye tid med, har ikke fullført half-life episodene.

Traff kanskje ikke helt, da jeg ikke har spilt half-life før. Et spil jeg må ha tid til å spille lenge. Dog team fortress 2 og portal var kjempegøy!

Annmeldelse kommer senere.

 

 

Battlefield. Bad Company

 

Det første battlefield spillet i denne generasjonens konsoller.

En god singelplayer modus, med kanskje litt lange oppdrag.

Multiplayer fungerer som bare det, og det å kunne sprenge mesteparten gir spillet flere måter å spille SP-map på igjen og igjen.

- 7/10

 

SKATE

 

Et fantastisk skate spill og den revolusjonerende flick-it kontrollen er fantastisk.

Slik nytenking er med på gi spillet en mer ekte flyt enn det skate spill har gjort før.

Store og flotte miljøer og morsomme oppdrag.

 

-8/10

 

 

Heavely Sword.

 

Et spill jeg ikke har spilt ferdig, så anmeldelse kommer senere. Foreløpig godt spill, men en forferdelig historie. anmeldelse kommer!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

GTA IV - 8\10. Spillet er bra og godt gjennomført, men synes ikke det er perfekt. Men jeg har ikke rundet det enda så kanskje jeg skifter karakter senere en gang.. Spillet er litt oppskrytt, men det er langt ifra dårlig.

 

Uncharted - ikke sikker. Helt greit spill, men det er noe som mangler. Kanskje det er jeg som er kresen, men jeg forstår ikke hvorfor dere synes dette spillet er så utrulig uber bra.

 

Call of duty 4 - 9\10. Hvorfor, jo.. Etter å ha spilt så mange fps spill så er det likevel sjeldent at jeg kommer borti noe som er så godt gjennomført. Grafikken er bra, mye action!, godt gjennomført rett og slett.

 

Turok - 5\10. Helt standard fps. Ble skuffet av dette spillet, meget skuffet...

 

Oblivion - 7\10. Fint spill med fin musikk og fine omgivelser Dette spillet kunne vært perfekt viss de hadde fikset noen bugs. Level systemet liker jeg ikke, jeg liker ikke at vaktene får med seg alt, spillet kunne vært mer levende. Det er greit i byene, men ute i naturen føles spillet ganske dødt ut spør du meg. De kunne lært litt av de gode moddene man får til pc. Dette spillet er utrulig bra på pc når man har lagt til mods. Elendig at de har laget mod til x-box, men driter i ps3. Dette kommer de til å gjøre med fallout 3 og! :realmad: Men nok off topic..

 

Tenkte å gi det 8\10 men ettter å ha skrevet dette så gir jeg det en sterk 7'er. :p

Men endrer kanskje karakteren etter jeg har spilt det mer. Men tviler på det...

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...