Gå til innhold

Hjelp Oskar og andre hunder i nød!


Anbefalte innlegg

Dette syns jeg er en god sak å støtte. Det vil også hjelpe mange andre hunder i nød. Et bra tiltak!

 

Siden til Oskar.

 

Vesle Oskar er ikke norsk og ble derfor dømt til døden når han ankom landet vårt som en 8 uker gammel gutt. Nettopp forlatt mamma med en lang slitsom reise bak seg, og nysgjerrig på et liv i en ny familie. Riktignok er ikke Oskar en renraset verdifull hund regnet i penger. Han er kun en liten tass som vil bli fratatt det kjæreste han har, faktisk det eneste han har, LIVET!! Han valgte aldri å bli født, han kan ikke tale sin egen sak, han har ikke krav på en rettsak med en rettferdig dom. Han er forhåndsdømt fordi han er en valp uten de papirene som kreves for at han skal få leve.

 

De pengene vi får til overs på denne kontoen vil bli overført DN sentralt som en krisekonto for hunder i nød på landsbasis!

 

Siden til Oskar.

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor redde akkurat denne hunden til tyve tusen?

Hva med alle de andre hundene som trenger karantene, og bli avlivet?

 

Tenk på alle de andre hundene i norge som trenger nytt hjem og hjelp. Da skal vi bruke tusenvis på EN hund -som faktisk kan ha smittefare (det er jo derfor han skal i karantene).

Tyve tusen til en kennel feks kommer godt med.

 

Jeg syns det er utrolig synd, og jeg skulle ønske jeg kunne redde alle hunden i hele verden :( Men det har jeg dessverre ikke mulighet til.

Håper denne lille knerten får et godt hjem :)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Jeg syns det er utrolig synd, og jeg skulle ønske jeg kunne redde alle hunden i hele verden :( Men det har jeg dessverre ikke mulighet til.

Håper denne lille knerten får et godt hjem :)

 

Redder du en redder du hele verden er det noe som heter, eneste ulempen er at alle må gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...