Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber relativt sentralt i London og kjører bil sammen med kona inn fra West London hver dag, 6-felts vei med MYE trafikk. Har sett MYE bra biler. I går så jeg 2 stykk splitter nye BMW M3 (i allefall bul på panseret og 4 potter). Første gangen jeg har sett 2 på samme dag.

 

En gang i fjor var vi vitne til en Ferrari som dro på KRAFTIG og da kom det RASKT en Lambo bakfra i full fart. Litt lengre fremme tok de igjen køen og de kjørte normalt igjen. Det var rimelig rått å være vitne til.

 

Jeg har sett flere Audi R8, EN Bugatti Veyron på vegen (2 år siden), ser daglig Aston Martin, endel Rolls Royce Phantom, Lambo'er og Ferrarier. Er en på jobb (annet firma) som ofte kjører Ferrari 599 hit og et par som har Aston.

 

I garasjen hjemme står det en splitter ny BMW 335i Coupe og en Maserati Gran Turismo (den siste har aldri forlatt P-plassen sin såvidt jeg har sett).

 

Porsche er så normalt her at det er ikke noe å nevne egentlig :)

Når jeg flytter tilbake til bygda i Midt-Norge i mai i år så blir det nok tilbake til det å snu seg etter BMW og Mercedes igjen haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg jobber relativt sentralt i London og kjører bil sammen med kona inn fra West London hver dag, 6-felts vei med MYE trafikk. Har sett MYE bra biler. I går så jeg 2 stykk splitter nye BMW M3 (i allefall bul på panseret og 4 potter). Første gangen jeg har sett 2 på samme dag.

 

(snipp, snapp ...)

 

 

Hvor bor du sånn ca.?

 

En kan vel ikke klage over bilparken der nede, nei. Jeg har selv bodd der, og som jeg skrev i mitt forrige innlegg her i tråden, har jeg blitt så vant til slike millionbiler at jeg sjeldent digger å prate så mye om det. Men det er jo morsomt sånn en gang iblant. Var vel spesielt morsomt de første ukene. :tease:

 

Jeg bodde først på King Cross (altså ikke byens fineste strøk :innocent: ) deretter bodde jeg i Canonbury. Skal vel innrømme at jeg foretrakk det siste stedet fremfor det første.

Lenke til kommentar
Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg.

 

Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. :p

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg.

 

Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. :p

 

Var i Skien ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Når jeg stod og vasket bilen i dag, kom det 5 stk Nissan Skyline kjørende på rekke. Skjeldent syn.

 

Du er vel ikke tilfeldigvis i fra Skien? En kompis av meg var ute med resten av "gjengen" og vasket bilene etc på Statoil Nenset vet jeg.

 

Er vel omtrent 11 Skylines i området nå. Begynner å bli endel, og er et par av de som er bittelitt modifisert òg. :p

 

Var i Skien ja :thumbup:

 

Stemmer. Mye pent blant de. Norges eneste R33 med R34 face conversion, blant annet. Går totalt 11 Skylines i området nå snakkes det om. Begynner nesten å bli litt for vanlig. :p

Lenke til kommentar

Garanterer at nesten ingen av dere har sett noen bil av dette merket live. Bristol Cars. Alle bilene deres er håndbygde, dette er fra deres eneste showroom/butikk, som ligger i Kensington, London. Jeg passerte denne butikken hver dag i 4 år før jobben min flytta til nye kontorer.

 

Bristol Cars er mest kjent for å være det eneste heleide britiske bilmerket igjen og ikke minst for å ha den serieproduserte bilen med flest HK i verden, Fighter T med sine 1012 HK (11 mer enn Bugatti Veyron)

 

Dette bildet tok jeg idag da jeg tok bussen til banken.

 

BristolCars.jpg

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...