Gå til innhold

Kopiere en film fra et nettsted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det går ann å kopiere en film fra et nettsted slik at man får den inn på PC-en? Jeg vet at dette går med Youtube osv, men fra et annet nettsted?

 

Skulle gjerne hatt filmen som er vist på denne siden: http://www.arne-jacobsen.com/neobuilder.20...1702963275.html

 

 

 

 

Ikke det at jeg har peilig, men hvis man har den aller nyeste Real Player så kommer det automatisk opp om man ønsker og lagre denne videoen eller ikke. Og dette på gratis utg av R.P.

 

Jeg prøver bare og hjelpe, altså.

Lenke til kommentar

tror filmer legger seg i temporary internettfiles. når den er ferdig-buffret, ligger den der som en fil.

 

Dette funker HVERTFALL med linux og firefox (filmen jeg fikk inn i mappa var riktig nob fra youtube), men tviler på at det er noe forskjell.

 

hvordan dette funker med IE, er ukjent for meg...

Lenke til kommentar

ja jeg skjønner, og har hatt det problemet med den siden i det siste...

 

jeg fikk ikke dette til på windows (verken på IE eller ff. i IE lå det ikke annet enn tekst og bilder (kan tyde på at den ikke laster ned filmene), og i firefox fant jeg ikke cache-mappa. Da jeg gjorde dette i linux for noen dager siden, gikk jeg inn på noe tilsvarende det som er nedenfor, men som sagt kunne jeg ikke få opp cache-mappa.

 

se mer info på www.besttechie.net/forums/index.php?showtopic=2890 (post nr 3)

jeg TROR det skal ligge på documents and settings/brukernavn/application data (dette er en skjult mappe, så du må vise skulte filer og mapper)/mozilla/firefox/profile/cache

 

 

hvorfor du ikke får til å vise filmen i firefox vet jeg ikke, men tipper du mangler en plugin av et slag. hvis ingen andre har noen bedre løsning på problemet ditt, ville jeg startet med å prøve å finne ut hvorfor du ikke får vist filmen i FF...

 

 

(skal se mer på problemet senere (er av egen interesse), og kommer tilbake hvis jeg finner ut mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...