Gå til innhold

Hvordan Jukse på facebook spill!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sikkert noe med å det han sender til highscoreserveren og ikke noen "cheat" som stacker tårnet for deg.

google ".sol editor", kanskje tower bloxx har en flash cache elns. Er isåfall mine tanker..

Skrevet (endret)

Finnes HUNDREVIS av måter å jukse på, kommer helt an på hvilket spill det er. Jeg klarte f. eks å snike meg til et par ekstra $ på Friends for Sale. Jeg snappet opp en POSTDATA-lenke (Brukte Tamper Data til Firefox), og sendte custom data til url-en jeg sniffet. Fler og fler applikasjoner bruker algoritmer/hasher, så det blir vanskeligere og vanskeligere å jukse.

Moralen er: ikke juks :)

Link til Towerbloxx?

Link til HVORDAN BRUKE INTERNETT?

http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta=

Endret av loathsome
Skrevet
Winterbells_pwnage.PNG

Min Winterbells score.. Heeeeeelt legit ; )

Den har eg slått ages ago, uten hacks ^^, Ikke over facebook da, om den i det heletatt er der?

Skrevet
Finnes HUNDREVIS av måter å jukse på, kommer helt an på hvilket spill det er. Jeg klarte f. eks å snike meg til et par ekstra $ på Friends for Sale. Jeg snappet opp en POSTDATA-lenke (Brukte Tamper Data til Firefox), og sendte custom data til url-en jeg sniffet. Fler og fler applikasjoner bruker algoritmer/hasher, så det blir vanskeligere og vanskeligere å jukse.

Kunne du tatt en step for step guide til hvordan du jukset på Friends For Sale?

Skrevet

Langt i fra.

Skrevet (endret)

Du må vite hvordan du bruker Tamper Data. Det finner du på google.

Endret av Zonked223
Skrevet

Langt i fra.

Dagens ungdom :no: .

Skrevet

Langt i fra.

Dagens ungdom :no: .

Hehe, kom dere ut og lek.

Skrevet (endret)

Friends for sale HAXZ: Skift profil bildet til en heit modell -> få en venn til å legge deg ut for salg (helst på kveldingen) -> nyt "rikdommen".

Ganske morro faktisk. Man får en del morsome kommentarer etc. ;D

Endret av Zappy
Skrevet (endret)
Friends for sale HAXZ: Skift profil bildet til en heit modell -> få en venn til å legge deg ut for salg (helst på kveldingen) -> nyt "rikdommen".

Hahahahah, dette må testes ;D

Edit: testa tamper data, skjønte ikke helt alt som foregikk, har tydligvis ikke peil nok på HTTP requests/posts. Prøvde å invitere mer enn 20 venner men funket ikke. Prøvde også å sette ned kjøpsprisen på ett pet :)

Endret av Delroton
Skrevet

Hahahahah, dette må testes ;D

Edit: testa tamper data, skjønte ikke helt alt som foregikk, har tydligvis ikke peil nok på HTTP requests/posts. Prøvde å invitere mer enn 20 venner men funket ikke. Prøvde også å sette ned kjøpsprisen på ett pet :)

Du blir sikkert rik av å selge et pet med null fortjeneste/tap :whistle: .

Skrevet

Det kan kanskje være litt vanskelig å hacke siden det ikke er flash?

Dette kan redigeres når jeg kjøper meg selv, men aner ikke hva jeg skal redigere.

POSTDATA:

url=http%3A%2F%2F67.228.56.200%2Fusers%2Fbuy_dialog%2F6779999%3Fback_to%3Dhttp%253A%252F%252Fapps.facebook.com%252Ffriendsforsale%252Fusers%252Fshow%252F6779999%253Fbought%253D763765270&query=undefined&post_form_id=083a28cb11e93d78319238b8ecbf02ee&type=2&require_login=true&fb_mockajax_context=O%3A16%3A%22CanvasFBMLFlavor%22%3A1%3A%7Bs%3A9%3A%22_fbml_env%22%3Ba%3A10%3A%7Bs%3A4%3A%22user%22%3Bi%3A763765270%3Bs%3A6%3A%22app_id%22%3Bs%3A10%3A%227019261521%22%3Bs%3A10%3A%22fb_page_id%22%3Bi%3A0%3Bs%3A14%3A%22unfiltered_css%22%3Bb%3A0%3Bs%3A10%3A%22canvas_url%22%3Bs%3A58%3A%22http%3A%2F%2Fapps.facebook.com%2Ffriendsforsale%2Fusers%2Fshow%2F6779999%22%3Bs%3A10%3A%22source_url%22%3Bs%3A39%3A%22http%3A%2F%2F67.228.56.200%2Fusers%2Fshow%2F6779999%22%3Bs%3A9%3A%22loggedout%22%3Bb%3A0%3Bs%3A7%3A%22non-tos%22%3Bb%3A0%3Bs%3A11%3A%22flavor_code%22%3Bi%3A3%3Bs%3A14%3A%22user_triggered%22%3Bb%3A0%3B%7D%7D&fb_mockajax_context_hash=ae6f702cf421&appid=7019261521

Etterpå så kommer det enda en tamper med mange koder som kan rediegeres som f.eks "SUBMIT":

Purchase+for+%24640

Men uansett hva jeg redigerer så skjer det ikkeno spesielt. Kanskje det er fordi jeg kjøper meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...