-Shark- Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Tror du har missforstått litt ''Misantropen''. Dårlige kommentarer også. Parklys + tåkelys på dagtid Nærlys på kveldstid
Misantropen Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Tror du har missforstått litt ''Misantropen''. Dårlige kommentarer også. Parklys + tåkelys på dagtid Nærlys på kveldstid Ja, det er lov. Ikke noen misforståelser ved det. Men de fleste biler i dag kommer med kjørelys som skrur seg på når en vrir om tenninga, normalt sett er det da vanlige nærlys som kommer på (eller juletrelys om en har ny Audi). Men at man så gjør to aktive handlinger, 1 - skru over på paklys, 2 - skru på tåkelys før man begynner å kjøre er for meg litt ubegripelig. Nå er det en del som faktisk har fått programmert inn egne "kjørelys" innstillinger i bilens computer som ikke krever noe annet enn å starte bilen (selv om det også er litt harry ). Uansett synes jeg at man bør ha en bil som "fortjener" rånelys. Blir så skuffet når jeg ser "mundane drittbiler" som Passat, Touran, Avensis og ymse taxi- og håndverkerbiler. Da er det kanskje greit med rånete gamle Volvoer? PS: Jeg er ingen Oslofis, jeg bare bor her. Kommer fra en av Norges mest harry byer, uten å nevne navn...
Hillebillys Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det trekker damer... hhehe tåkelys bruk er for og trekke gutter. og ta en sjappis på en utedass.... utrolig mange som sjekker opp gutter på den måten.. er jo det tåkelys er for.. altså menn søker gutter.....
Simkin Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 hhehetåkelys bruk er for og trekke gutter. og ta en sjappis på en utedass.... utrolig mange som sjekker opp gutter på den måten.. er jo det tåkelys er for.. altså menn søker gutter..... da har jeg hørt det å.
BlueEAGLE Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Det er ikke noe problem for meg at folk kjører med tåkelys hvis de er RETT STILT INN, men ALT FOR MANGE kjører med tåkelys som lyser rett inn i øynene mine og det er irriterende. ...og nei, det ser ikke bedre ut heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå