Gå til innhold

Anmeldelse av Kingdom Under Fire: Circle of Doom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde demoen av dette på 360 og ble absolutt ikke imponert. Det ser riktingnok flott ut (om enn med litt smale stier), men det hele går bare ut på å denge løs på en stor haug kliss like kryp som ikke gidder slå tilbake.

Jeg tror dette er et veldig smak og behag spill, så hvis du har muligheten, sjekk ut demoen før du løper til butikken.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde demoen av dette på 360 og ble absolutt ikke imponert. Det ser riktingnok flott ut (om enn med litt smale stier), men det hele går bare ut på å denge løs på en stor haug kliss like kryp som ikke gidder slå tilbake.

Jeg tror dette er et veldig smak og behag spill, så hvis du har muligheten, sjekk ut demoen før du løper til butikken.

 

Smak og behag er det nok, men det du seier om demoen forsterkar berre det eg har sagt i anmeldinga. Du setje deg inn i det for å finne dei verkeleg engasjerande elementa. Du har oppfatta spelet som om det berre går ut på å denge laus, og med det har du ikkje fått med deg dei faktorane som verkeleg gjer det underhaldande :)

Lenke til kommentar
Jeg prøvde demoen av dette på 360 og ble absolutt ikke imponert. Det ser riktingnok flott ut (om enn med litt smale stier), men det hele går bare ut på å denge løs på en stor haug kliss like kryp som ikke gidder slå tilbake.

Jeg tror dette er et veldig smak og behag spill, så hvis du har muligheten, sjekk ut demoen før du løper til butikken.

 

Smak og behag er det nok, men det du seier om demoen forsterkar berre det eg har sagt i anmeldinga. Du setje deg inn i det for å finne dei verkeleg engasjerande elementa. Du har oppfatta spelet som om det berre går ut på å denge laus, og med det har du ikkje fått med deg dei faktorane som verkeleg gjer det underhaldande :)

 

Det viser vel egentlig bare at demoen er dårlig. Utviklere kunne på generell basis legge mer arbeid i demoene sine. Har hatt spillet noen uker, men ikke pakket det opp ennå. Men så er ikke jeg ferdig med Assassins, COD4, Mass Effect osv osv....

Lenke til kommentar

Hmm, terningkast 2 både i VG og dagbladet. Jeg er ofte enigere med gamer enn mange andre sites, men synes jeg ser en tendens til at x360-spill gjerne får mer enn jeg synes de fortjener. Mulig det er tilfeldigheter, eller at jeg bare ikke liker den type spill, eller kanskje bare vg og dagbladet tar feil denne gangen. (har ikke fått testet det selv enda)

 

AtW

Lenke til kommentar

Sukk, skulle ønske jeg leste VG-anmeldelsen før jeg kjøpte spillet i dag. "Plukk opp en Xbox-kontroll, skru på en CD med metall- og monsterlyder og trykk så fort du klarer på «A»-knappen i noen timer." er egentlig den beste oppsummeringen jeg har lest. Og jeg er faktisk en stor fan av repetitive spill, jeg spiller f.eks. gjennom Diablo 2:LoD for n-te gang nå.

 

Vanligvis er jeg enig med Gamer, men ikke denne gangen.

Lenke til kommentar

Denne annmeldelsen stuuset jeg over da jeg leste den, og i ettertid klarer jeg ikke se hva som gir dette spillet god karrakter.

Det er vel det mest linære opplevelsen du nesten kan få i et spill, utenfor stien kan man ikke regne med å få gå nei..

Fiendene kommer i bulker på faste steder og blir egentlig bare utrolig forutsigbart og kjedelig.

 

Nei, dette er den annmeldelsen jeg har lest av gamer jeg hvor jeg absolutt ikke ser hva som har gjort annmelder så posetiv, og dermed får en hel bråte mennesker til å bruke penger på noe møl.

Synd å si det, men Vg og Dagbladet + en hel haug av andre sider har fkatisk truffet langt bedre enn gamer denne gangen.

Lenke til kommentar

Greit nok hack and slash spill,litt for begrenset hvor man kan gå samt lett å henge seg fast i usynlige hindringer innimellom.Kamera er ikke alltid så hjelpsomt heller,ville gitt det en treer.Har nettopp begynt på siste brettet/banen,tror jeg er på level 67 sålangt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...