Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Anbefaling av flyttebyrå (Oslo - evt. nordøst for Oslo)


Anbefalte innlegg

Takk for tipset Crifo :D

 

Jeg skal flytte og kikket litt rundt på priser og anmeldelser. Har tidligere benyttet kvk, og de er flinke de...men dyre! Det er dessuten litt variabelt hva du kan få av mannskap på bilen når du bestille fra "de store". Fant fram til et lite flyttebyrå med enda mindre pris som jeg vil anbefale til andre i Oslo-området. God pris, super kundebehandling!

 

[Reklame fjernet av admin]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vil Admin prøve dette flyttebyrå siden teleutvilkling, Jonas-K og Crifo-salg-AS anbefaler det så fælt.

Og alle tre poster fra samme IP, ser jeg...

 

Diskusjon.no har også et eget flyttebyrå, der vi flytter uønskete tråder, poster og brukere som ikke klarer å følge etter våre retningslinjer. Og regningen kan fort bli stor om man får tak i bedrifter som snikreklamerer i vårt forum.

 

Mvh

Flytteansvarlig Admin. :)

 

ps. annonsene slettes og anbefalinger av flyttebyrået anses for å være spam.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Trenger tips til flyttebyrå i Oslo eller Lillestrøm-området. Ja, man har gule sider, men der står det jo ikke noe om hvor flinke og billige de er :)

 

V

 

ville bare gi navn på ett byrå som absolutt ikke anbefales. Det er DIN TRANSPORT FLYTTEVASK OG FLYTTEBYRÅ. Har desverre akkurat brukt dem, og i min naiivitet og godtroenhet på folk, ble jeg fullstendig rundlurt. mannen er fra Bergen og er bare en eneste stor kjeltring. Ikke bruk dem. Dårlig vask og lurer deg for penger.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Trenger tips til flyttebyrå i Oslo eller Lillestrøm-området. Ja, man har gule sider, men der står det jo ikke noe om hvor flinke og billige de er smile.gif

 

Jeg brukte Flytt Rent som holder til i Oslo. Var veldig hyggelig siden de var så opptatt av service! Gikk veldig fint så jeg brukte dem like greit til nedvask også...og dro på ferie etter at ny eier var veldig fornøyd med vasken...:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...