Gå til innhold

Demo: Conflict: Denied Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ga jeg opp pc-spill. Sitter med To-kjerner 6600 2.4 ghz, 7950gt 512 mb minne 2 gig ram Vista osv. Likevel må jeg, som på Crysis, spille med vga og alt skrudd av for en noenlunde fps. Nei, det racet her gidder jeg ikke mer, og det samme med tweakingen. " I gamle dager" gikk det an å kjøpe et spill og spille det. Nå må man tweake og klokke eller kjøpe ny pc hvert halvår.

 

X360 og PS3 på meg fra nå av.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg hadde ikke noen spesielle forventninger til spillet men ble veldig positivt overrasket. Er godt på vei i singleplayer, og må si dette er et knallkult spill! Gir minst like mye spilleglede som COD 4 ga meg, og på Hard er det faktisk litt vanskelig. Grafikken synes jeg er helt rå, og det er smooth når spill støtter eax fullt ut, god lyd. Jeg har 8800 gts og Q6600 stock og kjører alle settings på fullt uten problemer her.

 

Må si jeg digger hvordan man får våpenoppgraderinger ettersom man fullfører missions, det er jo uberfett for teknofile som meg å få en ekstra shotgun på sniperrifla, eller granatkaster på maskingeværet! :grin:

 

Konseptet her er litt annerledes enn standard fps, man kontrollerer et tomanns team, og kan fritt bytte mellom de to, og beordre hverandre rundt osv. Det hele funker meget bra, og som sagt har jeg hatt masse spilleglede her allerede..

 

For kr 314 er det jo ikke mye å lure på, løp og kjøp - to tomler opp!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...